خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی خبر داد: در یک سال گذشته بیش از 260 شرکت دانش بنیان با همکاری سازمان بورس به فرابورس معرفی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی اظهار کرد: در یک سال گذشته با همکاری سازمان بورس و فرابورس بستری مناسب فراهم کرده ایم تا شرکت‌های دارای ظرفیت لازم به این بازار وارد شوند.
دلیری یادآور شد : بر این اساس بیش از 260 شرکت دانش بنیان را به فرابورس معرفی کرده ایم تا مقدمه حضور آنها در فرابورس آماده سازی شود.
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی بیان کرد : بیش از سه هزار شرکت دانش بنیان داریم که به طور مرتب در حال کسب سودهای چندین برابری اند اما سایر شرکت‌ها در بهترین حالت یک و نیم برابر سود دارند.
همچنین در ادامه این مراسم شاپور محمدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت : سازمان بورس علاوه بر اجرای قوانین باید به توسعه بازار سرمایه نیز کمک کند.
وی با تآکید بر اینکه توسعه بازار سرمایه و ورود به این بازار به تقویت اقتصاد کشور کمک ‌کند، افزود: در سال‌های گذشته زمانی که درباره ابزارهای مالی صحبت می کردیم همه می پرسیدند آیا امکان دارد روزی چنین ابزارهایی در بازار ایران نیز به کار گرفته شود اما اکنون مشاهده می‌کنیم بسیاری از این ابزارها به کار آمده است.
محمدی با اظهار امیدواری از حذف تدریجی محدودیت‌هایی که در بازار سرمایه وجود دارد، گفت: امیدوارم با توسعه بیشتر بازار مشتقه (آتی)، این بازار بیش از گذشته تقویت شود تا افراد بتوانند به سودهای معقول و مناسب در این بازار دست یابند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید