خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه بیش از ۷۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در تعاونی‌های استان شده است، افزود: تعاونگران ۱۲ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا یوسفی در مراسم تجلیل دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر افزود: همه ساله جشنواره تعاونی‌های برتر به منظور معرفی شرکت‌های تعاونی فعال و برتر و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در استان زنجان برگزار می‌ِشود.
وی اظهار کرد: شناسایی توانمندی بالقوه بخش تعاون از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره تعاونی‌ِهای برتر است و  در سال‌جاری سامانه‌ای برای ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی راه‌اندازی شده بود که ۲۲۶ تعاونی موفق به ثبت‌نام و کاندید شدند.
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان با بیان اینکه ۸۰ درصد از جمعیت استان عضو تعاونی هستند گفت : تعاونگران ۱۲ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کردند.
یوسفی با اعلام اینکه ۹۶۸ تعاونی با ۱۴ گرایش مختلف در استان فعال هستند گفت : ۸۰۰ هزار عضو با ۷۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان مشغول به فعالیت هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: ۴ هزار و ۳۲۱ تعاونی با عضویت ۹۵۹ هزار و ۸۳۵ نفر در استان ثبت شده  و تعداد اشتغالزایی این شرکت‌ها، ۴۳ هزار و ۴۰۲ نفر است و در حال حاضر تعاونی‌های غیر فعال در استان زنجان احصا و شناسایی شده‌اند و  در مجموع ۹۶۸ تعاونی در استان با عضویت ۸۰۰ هزار نفر فعالیت دارند.
یوسفی تاکید کرد: حدود ۸۰ درصد از جمعیت استان زنجان عضو تعاونی هستند و  بیش از ۷۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در تعاونی‌های استان شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: ۵۰ درصد از حساب‌های مربوط به حساب شبا در بانک توسعه تعاون استان زنجان افتتاح شده و  در صورت پرداخت سود سهام عدالت، رقم قابل توجهی خواهد بود.
یوسفی افزود: در مجموع ۱۹ تعاونی از محل تسهیلات طرح رونق برخوردار شده‌اند و ۱۲۱ شغل، در این بخش حفظ شده و ۱۷ تعاونی استان هم از سایر منابع مالی استفاده کرده‌اند.
وی ابراز کرد:  هفت واحد شرکت تعاونی ویژه سهام عدالت با عضویت بیش از ۷۴۵ هزار نفر فعال هستند و تعاونی‌های فعال مسکن مهر هم ۷۳۹ واحد در دست اجرا دارند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عضویت  ۳۰۹ هزار و ۶۳۵ نفر عضو تعاونی‌های بانوان در استان زنجان خبر دادو گفت: ۱۱۴ واحد تعاونی در استان زنجان است که ۷۰ درصد اعضای آن را بانوان تشکیل می‌دهند و برنامه‌ریزی‌ها در سال‌جاری، ۴۰ تعاونی در استان زنجان افتتاح  می شود و ۵۱۲ واحد تعاونی هم در حوزه تولید، معدن، فرش در استان وجود دارد.
یوسفی افزود: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از دولت، اشتغالزایی است و  برای رفع مشکل بیکاری باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و  بخش خصوصی و تعاونی فقط ۲۰ درصد از اقتصاد کشور را تولید می‌کند، و ۳۰ درصد از واگذاری‌ بنگاه‌های اقتصادی دولتی به بخش تعاونی‌ها انجام شود.
وی تصریح کرد: باید اعتماد به تعاونی‌ها در بخش دولتی نهادینه شود و این تنها نیاز بخش تعاون است و با نگاه‌های سنتی نمی‌توان بخش تعاون را توسعه داد و هم‌گرایی و هم‌افزایی بین تشکل‌های تعاون اهمیت داشته اما شاهد این همگرایی در استان نیستیم و اختلاف آرا مانع از پیشرفت است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ابراز کرد: بخش تعاون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد و  با کمک این بخش می‌توان فرصت‌های شغلی پایداری را در کشور ایجاد کرد.
یوسفی افزود: در سال‌جاری ۹۷۱ هزار شغل در سطح کشور و بر اساس برنامه ششم توسعه ایجاد شود.
وی ابراز کرد: رویکرد برنامه ششم توسعه توجه به کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی است و  باید در بخش تعاون ظرفیت‌سازی شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید