خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

در نخستین جلسه کمیته‌ی پذیرش پارک علم و فناوري دانشگاه صنعتی شریف ، 4 واحد فناور پذیرش و تحت حمایت این پارک قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، كميته پذيرش پارك علم و فناوري دانشگاه شریف در نخستین جلسه‌ی خود، که با حضور اعضای این کمیته برگزار گردید، سياست‌ها و برنامه‌هاي پارك علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف جهت پذيرش و حمايت از واحدهاي فناور تشريح شد و در ادامه ٤ واحد فناور به دفاع از طرحها و برنامه هاي خود پرداختند.
شركتهاي پارسا پلیمر شریف، آدریان فلزات شریف، توسعه فناوری شریف سولار و صندوق توسعه پژوهش و فناوری شریف از واحدهايي بودند كه در اين جلسه حضور يافته و طرح هاي خود را ارايه كردند.
مطابق مصوبه شوراي پارك علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، مخاطبان پارك علم و فناوري دانشگاه شامل؛ تيمهاي دانشجويي نوپا و استارتاپها، شركتهاي نوپا، شركتهاي رشديافته و بالغ، دفاتر نوآوري و فناوري صنايع و تامين كنندگان خدمات می باشند.
گفتنی ست، سه مورد از شركتهاي پذيرش شده در جلسه اخير جزو شركتهاي رشد يافته و بالغ و يك مورد نیز از نوع تامين كنندگان خدمات می باشد.
شایان ذکر است؛ فاز اول پارك علم و فناوري دانشگاه صنعتی شریف در اراضي و ساختمانهاي اطراف دانشگاه پيش بيني شده است و اين واحدها نيز در اين سايت فعاليت مي نمايند. پیش بینی شده است تا پایان سال جاری، 35 واحد فناور در این پارک مشغول به فعالیت شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید