خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به  توسعه برنامه های مبتنی بر تعاون، گفت: تعاون از راهبردهای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور است.

به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاونگران استان مرکزی در اراک افزود: حیات سیاسی کشورها در گروی نظامندی اقتصادی و رشد ارزش آفرینی اشتغال است که حمایت از تعاونی ها می تواند در این حوزه مثمر ثمر باشد.
وی بیان کرد: یکی از رویکردهای ریشه کن کردن بیکاری استفاده از ظرفیت های ناب بخش تعاون در کشور است که باید در این زمینه با تخصیص تسهیلات مناسب از تعاونگران حمایت کرد.
امام جمعه اراک ادامه داد: مهاجرت به شهرها و تضعیف بنیان های اقتصادی در روستاها از جمله پیامدهای ناگوار بی توجهی به امر تعاون در اقتصاد است و لازم است حمایت از اشتغال خرد و روستایی در قالب تعاونی های کوچک مورد حمایت دولتمردان قرار گیرد.
آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: آینده اشتغال کشور و رونق کسب و کار به توسعه کارآفرینی و زنجیره مستحکم تعاون گره خورده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد بخش تعاون این استان گفت: بحث اشتغال در روستاها با جدیت تمام دنبال می شود و امکان سنجی روستاهای توانمند برای اشتغال پایدار از اسفندماه سال 95 در دستور کار جدی قرار گرفته است.
محمد تقی آبایی هزاوه افزود: استان مرکزی دارای یک هزار و 200 روستای دارای سکنه است که از این تعداد 400 روستا دارای ظرفیت های ویژه در امر اشتغال و کارآفرینی شناسایی شده است.
2 هزار و 212 شرکت تعاونی فعال با 894 هزار عضو و اشتغالزایی 20 هزار و 106 نفر در استان مرکزی وجود دارد.
11 تا 18 شهریورماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید