خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سمینار "مشهد ۲۰۱۷: شهر استارتاپی" با هدف آشنایی با مسیر اجرای یک ایده کارآفرینی در روز دوشنبه 27 شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سمینار اختصاصی اجرای ایده‌های استارتاپی و کارآفرینی برای دانشجویان مشهد (ایرانی و غیرایرانی) با عنوان "مشهد ۲۰۱۷: شهر استارتاپی" دوشنبه 27 شهریور ماه برگزار می‌شود.
این سمینار، به دنبال فرهنگ کارآفرینی بین‌المللی تحت برنامه +ScienceTech به عنوان یک مدل جدید برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار بین‌المللی دانش‌بنیان برنامه‌ریزی شده است.
هدف اصلی این سمینار داشتن یک جذابیت و سودآوری برای دانشجویان ایرانی و بین‌المللی کنار هم در حوزه کارآفرینی بین‌المللی است که منجر به تیم‌سازی بین‌المللی و ایجاد استارتاپ‌های چندملیتی و بین رشته‌ای می‌شود و دانشجویان می‌توانند به راحتی در کشورهای خودشان خدمات دانش‌بنیان را ارائه دهند.
"تسهیلات دانشگاه فردوسی مشهد برای دانشجویان مشهد" ، "حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان برای دانشجویان و کارآفرینان مشهد"، "استقبال شهرداری مشهد از ایده‌های دانشجویی کارافرینی" و "نقش شتاب‌دهنده ساینس تک پلاس برای تیم‌سازی و سرمایه‌گذاری در ایده‌های کارآفرینی" نیز به عنوان مزایای حضور در این کنفرانس عنوان شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید