خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

طبق تفاهم‌نامه‌ی منعقد شده میان ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و آستان قدس رضوی، قرار است از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه صنایع فرهنگی حمایت شود.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سیدمحمدحسین سجادی‌نیری دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدمهدی طهرانچی معاون علمی آستان قدس رضوی به امضا رسید.
هدف از این همکاری ایجاد مرکز نوآوری صنایع فرهنگی و سوغات با مأموریت ارائه خدمات به شرکت‌های نوپا، پژوهشگران، اساتید، کارشناسان خبره،  دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، صاحبان ایده، تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه‌های مرتبط صنایع فرهنگی به‌ویژه با تمرکز بر موضوع سوغات از طریق ارائه امکانات زیرساختی از جمله فضای فیزیکی استقرار، تأمین مالی، خدمات مشاوره‌ای، مدیریتی، بازاریابی، تسهیل‌گری، دوره‌های آموزشی و مشابه آن برای ایجاد، توسعه و رشد شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان حوزه صنایع فرهنگی و سوغات است.
با امضای این تفاهم‌نامه همکاری حمایت از شکل‌گیری تسهیل‌گر (Facilitator) و همچنین تجمیع ‌کننده (Aggregator) صنایع فرهنگی و سوغات در آستان با هدف ایجاد پیوند میان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با بازارهای داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.
طبق این تفاهم‌نامه آستان قدس رضوی متعهد می‌شود فضای فیزیکی و امکانات زیرساختی و محیط فعالیت مناسب شرکت‌های خلاق و نوآور در مرکز نوآوری و سایر الزامات حرفه‌ای موردنیاز شامل خدمات منتورینگ، آموزش و مشاوره برای اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان پژوهشگاه و شرکت‌های نوپا با توجه به اهداف و کارکردهای مرکز نوآوری را تأمین کند.
پشتیبانی تخصصی و زمینه‌سازی برای تجاری‌سازی و کاربست دانش فنی موجود در پژوهشگاه به‌وسیله شرکت‌های نوپا از طریق مدل‌های مناسب (شرکت زایشی، انتقال فناوری و فروش) بر عهده آستان قدس رضوی است. این امر با حفظ حقوق مادی و معنوی آستان صورت می‌پذیرد.
اولویت‌دهی و به‌کارگیری ظرفیت‌های ایجاد شده در شرکت‌های مستقر در مرکز نوآوری برای پشتیبانی از مأموریت‌ها و خدمات تخصصی آستان قدس رضوی نیز از دیگر تعهدات این‌طرف است.
مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضاء به مدت 4 سال است. این مدت با توافق طرفین قابل تمدید است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید