خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فستیوال تخصصی نوآوری‌های حوزه سلامت، با هدف تجاری‌سازی نوآوری‌های این حوزه، آبان‌ماه 96 در استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فستیوال تخصصی نوآوری‌های حوزه سلامت با هدف تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه سلامت از طریق معامله و جذب سرمایه گذار در بازار دارایی فکری با حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه سلامت، آبان ماه 96 در کرمان برگزار می شود.
محورهای این فستیوال شامل «سلامت و دارو: محصولات گیاهی، گیاهان دارویی، فرآورده های آرایشی و بهداشتی»، «سلامت و ملزومات: تجهیزات پزشکی، تصویربرداری پزشکی، کیت های آزمایشگاهی و تشخیصی» و «سلامت در بلایا: خشکسالی و اثر آن بر سلامت، ایمن سازی جاده ها و کاهش تلفات جاده ای» می شود.
همچنین «سلامت در صنعت: محصولات غذایی، تولید محصولات ارگانیک غذایی و کشاورزی، کاهش مصرف انرژی در مراکز درمانی»، «سلامت و محیط زیست: محصولات زیست فناوری، کاهش آلاینده های هوا، حذف سموم کشاورزی غیر استاندارد» و «سلامت و فناوری اطلاعات: مدیریت بیمارستانی و مراکز درمانی، ارائه سرویس ها و خدمات سلامت اجتماعی» از دیگر محورهای تعیین شده برای این فستیوال است.
اختراعات حائز اهمیت، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی می شود و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو (B2B) فراهم خواهد شد.
در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای تکمیل مستندات اختراعات و نیز خرید اختراعات توسط صنعتگران و سرمایه‌گذاران در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.
 مهلت ارسال طرح ها تا 31 شهریورماه 96 است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فستیوال به نشانی www.techfestival.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید