خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول از راه‌اندازی دفتر کارآفرینی در دانشگاه علی‌آبادکتول در آینده نزدیک خبر داد و هدف از راه‌اندازی این دفتر را ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا اسفندیاری‌مقدم در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان علی‌آبادکتول بزرگترین واحد دانشگاه علمی استان گلستان است که دانشجویان در 27 رشته تحصیلی در این دانشگاه در حال آموزش هستند.
وی افزود: اکنون 100 مقاله علمی پژوهشی و بالغ بر 200 طرح علمی پژوهشی در این دانشگاه را در حال برسی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول تصریح کرد: نزدیک به 100 هزار کتاب در کتابخانه دانشگاه علی‌آبادکتول وجود دارد و تاکنون یک اختراع ملی در این دانشگاه ثبت شده و 55 اختراع در حال ثبت است.
اسفندیاری‌مقدم با اشاره به اهمیت موضوع تولید و اشتغال گفت: بالغ بر 80 درصد از دانش‌آموختگان پرستاری این دانشگاه، پرستاران جذب شده در بیمارستان‌های استان هستند و بخشی از کارکنان دانشگاه نیز فارغ‌اتحصیلان همین دانشگاه هستند.
وی افزود: شناسایی فرصت‌های شغلی و معرفی فارغ التحصیلان نخبه برای اشتغال در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی از دیگر اقدامات است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علی‌آبادکتول گفت: در همین راستا دفتری با هماهنگی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دانشگاه ایجاد شده و دفتر کارآفرینی در دانشگاه علی‌آبادکتول نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در 28 اسفند ماه سال 1366 با پذیرش 78 دانشجو در رشته مدیریت دولتی آغاز به کارکرد و اکنون در بیست و نهمین سال تاسیس، این دانشگاه با آموزش بیش از 6500 دانشجو در 156 رشته و 21700 فارغ التحصیل در 5 مقطع تحصیلی با همکاری 181 عضو هیئت علمی و تأسیس 5 دانشکده در راستای توسعه و اعتلای علم و دانش گام بر‌می‌دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید