خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران با بیان اینکه توسعه رشته های فنی و حرفه ای در هنرستان ها موجب کارآفرینی است، تصریح کرد: این امر زمینه ساز بستر توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا، سید غلامرضا موسوی در نشست با مدیران مدارس شهری و روستایی دهلران با تبریک سال تحصیلی جدید گفت: ارتقا سطح آموزش و پرورش از اهداف مهمی است که بیشتر در مدارس فنی دنبال می شود .
وی با اشاره به رشد نرخ ثبت نام در مدارس فنی و حرفه ای شهر دهلران افزود: ذهنیت کار آفرینی در هنرستان ها و رشته های فنی شکل می گیرد و منجر به ایجاد شغل و توانمندی افراد خواهد شد و متولیان آموزش و پرورش باید تلاش کنند تا فارغ التحصیلانی کار آفرین تربیت کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران شرکت دانش آموزان در آزمون های طول سال،اطلاع رسانی به خانواده ها از وضعیت تحصیلی دانش آموزان و استفاده از دبیران مازاد را از برنامه های سال جدید در جهت پیشرفت تحصیلی و موفقیت در امر تعلیم و تربیت ذکر کرد.
موسوی بر ضرورت اثر بخشی مدارس تاکید کرد و گفت: مدیران مدارس باید شاخص های اثر بخشی را بخوبی مد نظر قرار دهند و تلاش کنند تا این امر نیز محقق شود.
وی با اشاره به موفقیت قابل قبول دانش آموزان دهلرانی در کنکور سراسری و قبولی 89 درصدی دانش آموزان پسر هنرستانها و 74 درصد دانش آموز دختر هنرستانی دهلران در کنکور سراسری گفت:این ها نشان از تلاش و برنامه ریزی مدیران است و این مهم باید ادامه داشته باشد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دهلران به پروژه مهر نیز اشاره و افزود: رعایت شاخص های این مهم و تحقق آن از موضوعات مهمی است که مدیران باید دنبال کنند.
موسوی با اشاره به تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام محرم گفت: توجه به این مناسبت ها در زمان بازگشایی مدارس مد نظر مدیران باشد.
شهر دهلران با 52 واحد آموزشی دارای 813 نفر فرهنگی است که کار تعلیم و تربیت بیش از 6 هزار دانش آموز را در سال تحصیلی جدید برعهده دارند.
در شهر دهلران تا کنون 530 نفر دانش آموزان پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 96/97ثبت نام شده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید