خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از برگزاری دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در این استان خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد امید فرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر در کشور اظهار داشت: از سال 85 تا به امروز تعداد 11 جشنواره در ارتباط با موضوع کارآفرینی برگزار شده که هدف از برگزاری آنها ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور، انتخاب برترین آنها و معرفی به‌عنوان الگو به آحاد جامعه، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار و هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور است.
وی از برگزاری دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح استانی و سپس در گستره کشوری خبر داد و گفت: تشویق حامیان کارآفرینی به مشارکت و سرمایه‌گذاری در اجرای برنامه‌های کارآفرینی و بخصوص تعامل با کارآفرینان و نوآوران حاضر در جشنواره، حمایت معنوی از کارآفرینان برای ایجاد کسب  و کار جدید، رشد اعتمادبه‌نفس و روحیه خودباوری در جوانان و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور ازجمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
فرخی با ارائه تعریفی اجمالی از کارآفرینی و شخص کارآفرین عنوان کرد: کارآفرین کسی است که بتواند با تکیه بر نوآوری و تشخیص فرصت‌ها با ریسک‌پذیری های لازم ارزش اجتماعی یا خدمتی جدیدی را عرضه نماید.
وی در ارتباط با فرآیندهای برگزاری جشنواره اظهار داشت: به منظور تعیین و تائید محتوای پرسشنامه انتخاب کارآفرینان برتر و تعیین ویژگی شرایط داوران جشنواره کارگروهی ملی تشکیل شده است.
رئیس توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری جشنواره استانی به ریاست معاون محترم هماهنگی و توسعه منابع اقتصادی استانداری، روسای دستگاه‌های اجرایی مرتبط  و با حضور متخصصان و کارشناسان حوزه کارآفرینی تشکیل می‌شود همچنین در ادامه برای پیشبرد امور اجرایی جشنواره انواع کارگروه‌های اجرایی و اطلاع‌رسانی به عنوان زیرمجموعه این شورا نسبت به اطلاع‌رسانی و انجام مقدمات دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استانی تشکیل خواهد شد.
وی با دعوت از  متخصصین کارآفرینی، اساتید دانشگاهی، مدرسین دوره‌هایکارآفرینی و کارآفرینان برتر سال‌های گذشته برای ثبت‌نام در کسوت داوری جشنواره تصریح کرد: ثبت‌نام از کارآفرینان و داوران جشنواره از 11 شهریور  در سامانه اینترنتی به نشانی karafarinanebartar.ir آغاز شده و تا 11 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید