خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تأکید بر تحقق و اطمینان از ایجاد اشتغال، گفت: تاکنون هفت هزار و۳۵۴ اشتغال در سامانه ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خیریانپور در هشتمین جلسه کارپروه اشتغال استان در سال جاری با اشاره به امکان دریافت بیش از یک هزار ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف در سال جاری، بر ایجاد یک عزم همگانی در جهت جذب به‌موقع این تسهیلات تأکید کرد.
وی با اثرگذار بودن جلسات کارگروه اشتغال گفت: یکی از جلساتی که پیگیر برگزاری آن در شهرستان‌ها هستیم، جلسه کارگروه اشتغال است تا به نحو مناسبی مشارکت شهرستان‌ها را داشته باشیم.
خیریانپور با بیان اینکه بر اساس هدف‌گذاری انجام شده و خود اظهاری دستگاه‌ها امسال باید ۴۳ هزار و ۶۶۲ نفر اشتغال در سطح استان داشته باشیم، افزود: براساس آمار موجود تا امروز، ۷ هزار ۳۵۴ نفر معادل ۱۶.۸ درصد از این اشتغال ثبت سامانه شدند که برای تحقق و اطمینان از ایجاد اشتغال بر پیگیری ریز و دقیق موارد تأکید داریم.
وی میزان تعهد و تحقق اشتغال برخی دستگاه‌ها را اعلام کرد و گفت: اداره کل صنعت و معدن و تجارت به میزان ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر خود اظهاری که سه هزار ۱۳۲ نفر اقدام، اداره کل جهاد کشاورزی استان با میزان پنج هزار نفر تعهد که یک هزار و ۷۶ نفر تحقق، صندوق کارآفرینی امید به میزان چهار هزار ۱۴۰ نفر تعهد و ۳۷۷ نفر، کمیته امداد به میزان سه هزار ۱۰۰ نفر تعهد که ۴۱۰ نفر در سامانه ثبت شد، اشتغال ایجاد کردند.
خیریانپور ادامه داد: سازمان‌های بسیج سازندگی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دانشگاه علوم پزشکی بابل، اداره کل زندان‌ها، آب منطقه‌ای، امور روستایی استانداری، دخانیات، آموزش و پرورش، شرکت نفت چالوس، تعاون روستایی، راه آهن، تججیز و نوسازی مدارس، اتاق بازرگانی، سهام عدالت، استاندارد، منابع طبیعی ساری و نوشهر و ثبت احوال ثبت سامانه نداشته‌اند.
خیریانپور در رابطه با خوداشتغالی و مشاغل خانگی گفت: کمیته امداد، بهزیستی و فرماندران به این بخش به‌صورت جدی ورود و پیگیری کنند تا هم معرفی شدگان به بانک‌های عامل به اندازه کافی باشد و هم پرداخت‌ها به حد نصاب مناسب برسد.
وی با بیان اینکه به میزان 129 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات از این محل داریم، افزود: تا کنون 2 هزار 322 نفر توسط کمیته امداد و بهزیستی به مبلغ 37 میلیارد و 7.7 میلون تومان برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که برای 611 نفر معادل 9 میلیارد 387 میلین تومان پرداختی انجام شد.
خیریانپور ادامه داد: کمیته امداد 1436 نفر معرفی به بانک به مبلغ 25 میلیارد تومان که 320 فقره به مبلغ 5 میلیارد و 182 میلیون پرداخت شد و نسبت به هفته گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید