خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

چهارمین جلسه از نشست‌های هم‌اندیشی «مدیریت فرآیندهای کسب ‌وکار» با محوریت تبادل تجارب در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار توسط یکی از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌ وکار در ایران به برگزاری دوره هم‌اندیشی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار با محوریت تبادل تجارب در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار اقدام کرده است.
مهرداد آقامحمدعلی کرمانی، مدیرعامل نماینده انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیند کسب و کار در این باره اظهار کرد: چهارمین جلسه از نشست‌های مذکور از ساعت 15 الی 17 روز سی‌ام شهریورماه 96 برگزار خواهد شد و محور جلسه مذکور موضوعاتی همچون "استقرار سیستم یکپارچه مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان غذا و دارو و همچنین "تحلیل و ممیزی فرآیندهای کسب و کار" خواهد بود.
وی با بیان این که این نشست به صورت رایگان و جهت ترویج دانش عملیاتی BPM برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: محل برگزاری نشست فوق دانشکده مهندسی صنایع و پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران خواهد بود.
نماینده انحصاری انجمن بین‌المللی مدیریت فرآیندهای کسب‌وکار در ایران یادآور شد: چهارمین جلسه از نشست‌های هم‌اندیشی در دو بخش برگزار خواهد شد. در بخش اول توسط دکتر عبدالرحمن حایری، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران مطالبی با موضوع " تحلیل و ممیزی فرآیندهای کسب و کار" ارائه می‌شود و در بخش دوم نیز قرار است مهندس حسین میرزایی، نماینده سازمان غذا و دارو، تجارب خود را با موضوع "استقرار سیستم یکپارچه مدیریت فرآیندهای کسب و کار در سازمان غذا و دارو" برای شرکت کنندگان تشریح کند.
کرمانی تصریح کرد: در انتهای جلسه نیز زمانی به پرسش و پاسخ میان شرکت کنندگان اختصاص داده خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید