خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

«طلوع برکت» سلسله رویدادهای ماهیانه‌ای با محوریت قرآن کریم است که با هدف گردهم آوردن کارآفرینان فرهنگی-مذهبی و ترویج کارآفرینی‌های نوین مذهبی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، رویداد طلوع برکت با عنوان «آیا بچه مذهبی‌ها از پول فراری‌اند؟» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای گردهم آوردن کارآفرینان فرهنگی-مذهبی و ترویج کارآفرینی‌های نوین مذهبی برگزار می‌شود.
در این رویداد که به صورت سلسله رویدادهای ماهیانه‌ برگزار می‌شود، در هر نوبت صاحب‌نظران نامداری به ارائه مطلب می‌پردازند، با یک کارآفرین مذهبی آشنا می‌شوند، نمونه‌ای از استارتاپ‌های مذهبی خارجی معرفی می‌شود، یک استارتاپ مذهبی داخلی خود را معرفی می‌کند، ایده شو مذهبی برقرار است و در نهایت یک دورهمی بین فعالان این عرصه برقرار خواهد شد.
در رویداد امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری ریاست هیئت مؤسس شتاب‌دهنده فرهنگی-مذهبی و قرآنی شفق سخنرانی‌ای با موضوع «آیا بچه مذهبی‌ها از پول فراری‌اند؟» خواهد داشت.
پس از آن داستان موفقیت یک کارآفرین مذهبی تحت عنوان «از باد صبا تا حبل‌المتین» توسط  محمد علی طهرانچی معرفی می‌شود.
از برنامه‌های دیگر این رویداد می‌تواند به  معرفی یک کارآفرینی نوین مذهبی در دنیا، معرفی استارتاپ های مذهبی در ایران، ایده شو فرهنگی-مذهبی و همچنین دورهمی و شبکه‌سازی فعالان کارآفرینی نوین مذهبی اشاره کرد.
طلوع برکت یک رویداد کارآفرینی فرهنگی-هنری با محوریت قرآن کریم است که در کامل‌ترین شکل اجرای آن، طی یک برنامه فشرده سه روزه، شرکت کنندگان با فضای کاری صنایع فرهنگی-هنری در کشور و جهان آشنا شده، به وسیله بسته‌های آموزشی فشرده با مبانی راه اندازی کسب وکار بر اساس ارزش‌های قرآنی و اسلامی آشنا شده و از فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این بخش از زبان اساتید و فعالان این حوزه اطلاع حاصل می‌کنند.
در بخش دیگر این رویداد، فضای واقعی ایجاد کسب و کارهای فرهنگی برای شرکت کنندگان شبیه سازی می‌شود به‌طوری که شرکت‌کنندگان در محیطی پویا و خلاق تیم‌های کاری خود را تشکیل داده و مراحل راه‌اندازی یک کسب‌وکار فرهنگی را از ابتدا تا انتها به‌صورت فشرده تجربه می‌کنند.
در پایان، کسانی که تیم‌های کاری مناسب تشکیل داده‌اند و از انگیزه مناسب برای پیگیری ایده‌ی خود برخوردار هستند قادرند جهت استفاده از خدمات تخصصی مرکز رشد قرآنی درخواست دهند.
رویداد طلوع برکت با عنوان «آیا بچه مذهبی‌ها از پول فراری‌اند؟» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امروز 29 شهریورماه برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید