خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علمی کاربردی کشور از راه اندازی سامانه رتبه بندی پژوهشی، فناوری و کارآفرینی این دانشگاه، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد فعالیت این دانشگاه و برگزاری هفتمین جشنواره ملی علمی کاربردی در مهر امسال، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، امید بزرگ حداد افزود: در این سامانه تاکنون 11 فعالیت عمده معاونت پژوهش و فناوری گنجانده شده که مراکز آموزشی دانشگاه باید با استفاده از فرم های طراحی شده، فعالیت ها را درج کنند و بعد از ثبت فعالیت توسط مراکز آموزشی، موضوع برای بررسی در دسترس واحدهای استانی قرار می گیرد.
وی گفت: واحدهای استانی با بررسی مدارک فعالیتهای مندرج مراکز در سامانه، نسبت به تأیید، ارسال برای ویرایش یا تایید نشدن آن ها اقدام می کنند و در نهایت بر اساس روش AHP (فرآیند تحلیل سلسله مراتبی)، مراکز آموزشی از نظر پژوهشی، فناوری و کارآفرینی امتیازدهی و رتبه بندی خواهند شد.  
بزرگ حداد ادامه داد: در نوبت اول صرفاً فعالیت هایی که در بازه زمانی 95/07/01 تا 96/06/31 در مراکز انجام پذیرفته است باید توسط کلیه مراکز آموزشی تا 96/07/02 در سامانه ثبت شود.  
بزرگ حداد با اشاره به اینکه  این سامانه در بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دانشگاه بتواند منشأ تحول مفیدی در فعالیت های پژوهشی و فناوری و حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی به سمت دانشگاه نسل سوم باشد،گفت: این سامانه به  نشانی rmis.uast.ac.ir قابل دسترسی خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید