خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین همایش ملی دانش‌آموختگان نانوفناوری کشور با تأکید بر اینکه آینده‌ کشور در گرو ورود به عرصه‌های جدید از جمله نانوفناوری است، گفت: به دانش‌آموختگان جوان توصیه می‌شود که در راستای کارآفرینی تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، سومین همایش ملی دانش‌آموختگان نانوفناوری کشور با حضور جمعی از دانش‌آموختگان سال‌های ۱۳۹۳، ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ و مهمانان ویژه‌ای چون دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر بهزاد سلطانی رئیس صندوق شکوفایی و نوآوری کشور، دکتر علی‌محمد سلطانی مدیر دبیرخانه‌ ستاد نانو، معاونت پژوهشی دانشگاه خوارزمی و رئیس دانشکده‌ مدیریت دانشگاه خوارزمی و هم‌چنین اعضای هیات مدیره‌ انجمن نانوفناوری ایران در سالن فرهیختگان دانشکده‌ مدیریت دانشگاه خوارزمی تهران برگزار شد.
دکتر شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این همایش اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ رشته در حوزه‌ نانوفناوری داریم که ۵۵ درصد آن در حوزه‌های مهندسی و باقی آن‌ها در بخش علوم پایه است.
وی تأکید کرد: آینده‌ کشور در گرو ورود به عرصه‌های جدید از جمله نانوفناوری است و به دانش‌آموختگان جوان توصیه می‌شود که در راستای کارآفرینی تلاش کنند.
دکتر کنجوری، دبیر همایش که مسئولیت دفتر ارتباط با دانش‌آموختگان دانشگاه خوارزمی را به عهده دارد، درباره اهمیت و جایگاه دانش‌آموختگان سخن گفت و ابتکار انجمن نانوفناوری ایران برای برگزاری همایش دانش‌آموختگان نانوفناوری در رشته‌های مختلف از دانشگاه‌های سراسر کشور را ستود.
وی پیشنهاد کرد که دبیرخانه‌ دائمی این همایش در دانشگاه خوارزمی دایر شود.
کنجوری از ابتکار دیگر انجمن نانوفناوری ایران برای تاسیس شاخه‌ دانش‌آموختگان سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموختگان جوان با فعالیت در این کانون بتوانند اهداف علمی و پژوهشی خود را پیش ببرند و گسترش دهند.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر مشهدی‌زاده، معاون پژوهشی دانشگاه خوارزمی نیز درباره‌ تاریخ یک صدساله دانشگاه خوارزمی و تحولات آن در طول یک قرن سخن گفت و درباره‌ فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه‌ علم و فناوری نانو و دایر بودن رشته‌های نانوفیزیک و نانوشیمی در آن توضیح داد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید