خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی لرستان از ثبت نام 218 واحد اقتصادی و بنگاه تولیدی تا این لحظه در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان در بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی آشتاب افزود: ثبت نام در دوازدهمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر از 11 شهریور آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه دارد.
به گفته وی واحدها و بنگاه های اقتصادی در بخش های مختلف خدمات، صنعت و کشاورزی بخصوص واحدهای پر رشد و بزرگ اقتصادی استان می توانند با ثبت نام در دوازدهمین جشنواره استانی کارآفرینان برتر زمینه حضور خود در جشنواره ملی کارآفرینان برتر کشور فراهم کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان همچنین گفت: این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی، ایجاد تعامل و همکاری بین فعالین اقتصادی و ایجاد فضای نشاط و خلاقیت رقابت در کسب و کار برگزار می شود.
آشتاب با اشاره به نام گذاری امسال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی ؛ تولید و اشتغال گفت: از بین واحدهای اقتصادی ثبت نام شده در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تعدادی که دارای شرایط لازم باشند بعنوان کارآفرین برتر پیشنهاد می شوند تا در صورت دارابودن شاخص های مورد نیاز بعنوان کارآفرین برتر ملی معرفی شوند.
به گفته وی واجدین شرایط کارآفرینی می توانند تا روز 11 مهر ماه به سایت www.karafarinanebartar.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید