خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد کارآفرینی هم‌نت میوه، با حضور 110 نفر از صاحبان ایده و متخصصان رشته‌های باغبانی و کشاورزی از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، رویداد هم نت میوه با هدف فراهم آوردن بستری برای کارآفرینی در حوزه‌ی نوآوری‌های آموزشی، ابزارها و تجهیزات هوشمند و خودکار، فراوری میوه، مدیریت ضایعات و سازوکارهای باغبانی و کشاورزی دقیق به همت بنیاد نخبگان اصفهان و با حمایت معاونت علمی‌و‌فناوری ریاست‌جمهوری برگزار شد.
این رویداد با تکیه بر مدل‌های نوآوری باز، فرصت‌ها و چالش‌های مربوط به فرایند تولید میوه، در میان کارشناسان و علاقه‌مندان مطرح شد و تیم‌ها در فرایندی مشترک به ارائه مدل‌های کسب‌و‌کار پایدار و تکرارپذیر پرداختند. در این رویداد 110 نفر از صاحبان ایده و متخصصان رشته‌های باغبانی و کشاورزی از سراسر کشور شرکت کردند.
در طی برگزاری هم‌نت میوه، 28 تیم پیرامون ایده‌های مطروحه تشکیل شده پس از 3 روز کار تیمی و تخصصی نتایج تلاش‌های خود را به داوران ارائه کردند و از میان آنها 10 تیم به عنوان گروه‌های‌برتر انتخاب شدند.
دریافت اعتبار نمونه‌سازی، ورود تیم‌های منتخب به مرحله شتاب‌دهی، شرکت در نمایشگاه با حضور شرکت‌های تجاری، برندهای مطرح و تولیدکنندگان پیشرو و معرفی به معاونت توسعۀ روستایی ریاست‌جمهوری از جوایز تیم‌های برگزیده در این رویداد کارآفرینی است.
لازم به ذکر است، تعدادی از متخصصان حوزه کسب‌وکار، تفکر طراحی، کشاورزی و باغبانی به عنوان تسهیلگر از طریق ارائۀ پیشنهاد و راهنمایی‌های فنی و تخصصی، شرکت‌کنندگان در این رویداد را همراهی کردند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید