خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز گلپایگان از معرفی حدود ۹۰ ایده در محورهای مختلف صنعت، کشاورزی، مدیریت خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در رویداد «ایده شو»  خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا تاجداری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی از جمله مراکز علمی نسل سوم و دانشگاهی تقاضامحور است، اظهار داشت: دانشگاه علمی کاربردی با هدف ارتقاء دانش، ایجاد اشتغال، مهارتی کردن آموزش های آکادمیک و تربیت دانشجوی خلاق و کارآفرین تأسیس شد.
وی افزود: این مرکز با پیروی از برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در مسیر مأموریت های ترسیم شده و محوریت سه مأموریت اصلی در زمینه امور آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی فعالیت دارد و در پوشش این سه مأموریت به دنبال اهدافی است که از جمله آنها می توان به برنامه رویداد ایده تاب اشاره کرد که طی اواسط اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان یک رویداد بسیار مهم در شهرستان گلپایگان برگزار شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز گلپایگان با تشریح رویداد کارآفرینی ایده تاب گفت: در این رویداد حدود ۹۰ ایده در محورهای مختلف صنعت، کشاورزی، مدیریت خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر معرفی شد و پس از داوری ۱۰ ایده منتخب و در نهایت سه تیم از ایده های راه یافته به مرحله نهایی ورود پیدا کرد که این سه تیم با اهدای جوایز نقدی و معرفی آنها به مراکز حمایتی و سرمایه گذاری در راستای ادامه مسیر و تولید ایده های خود صورت گرفت.
وی با اذعان به اینکه اصالت کارآفرینان ایده تاب ایجاد زمینه های شغلی برای افراد دارای ایده و خلاق خواهد بود، تصریح کرد: خوشبختانه در منطقه گلپایگان و غرب استان اولین رویداد ایده تاب بازتاب بسیار خوبی داشت و خروجی آن رویداد و تجربه ای شد تا در یک برنامه ای دیگر به نام « ایده شو» ما به دنبال آن هستیم.
تاجداری با اشاره به اینکه جلسات و برنامه ریزی های زیادی در راستای برگزاری «ایده شو» تاکنون با حضور افراد، مؤسسات، سازمان ها و مراکز دولتی صورت گرفته است، بیان داشت: با کسب تجربه از اولین رویداد به نام « ایده تاب» بنا داریم در تاریخ ۱۹ مهرماه ۹۶ رویداد مهم «ایده شو» را در سطح منطقه با سه محوریت؛ «گردشگری»، «علوم اجتماعی» و درکنار آن «صنایع دستی» را برگزار کنیم.
وی با دعوت از افراد و گروه های مختلف در سطح شهرستان که دارای ایده در زمینه های گردشگری و خدمات علوم اجتماعی هستند، اظهار داشت: این افراد با ثبت نام در سامانه https://evnd.co/TChQQ می توانند مشخصات ایده خود را ثبت که پس از شناسایی از سوی گروه کارشناسان در رویداد « ایده شو» شرکت و ایده های خود را در معرض دید داوران قرار دهند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلپایگان از جمله موارد برگزاری رویداد «ایده شو» را در کنار گردشگری و خدمات علوم اجتماعی بحث صنایع دستی برشمرد و افزود: یکی از اهداف ما در این رویداد حفظ و احیای صنایع دستی و آثار گلپایگان در زمینه پیکرتراشی، منبت کاری و ... است که متأسفانه مفعول باقی مانده و اگر پیگیری در مورد آن صورت نگیرد در آینده ای نزدیک شاهد نابودی آن خواهیم بود.
وی در پایان یادآور شد: هدف نهایی ما معرفی برندهای گلپایگان و احیای آنها در زمینه صنایع لبنی و بخش صنایع دستی خواهد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید