خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از معرفی کارآفرینان برتر و منتخب زنجانی در جشنواره کارآفرینان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا آبی پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران زنجان افزود: در ایران موضوع کارآفرینی از برنامه سوم توسعه مطرح شد و در برنامه ششم توسعه هم مد نظر مسئولان قرار گرفت.
وی یادآورشد: بناست تا پایان برنامه ششم توسعه رتبه ایران در عرصه کارآفرینی از 70 به سوم منطقه ارتقا پیدا کند.
آبی پور اظهار کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه ای را برای شناسایی کارآفرینان نمونه و توسعه فرهنگ کار آفرینی هر ساله در قالب برگزاری جشنواره، اجرا می کند.
قائم مقام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تمام صاحبان کسب و کار می توانند برای شرکت در رقابت میان کارآفرینان این استان از 11 شهریور تا 11 مهر از طرق مختلف ثبت نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: تا کنون 90 نفر در این زمینه ثبت نام کرده اند و به حتم این تعداد تا پایان زمان ثبت نام افزایش خواهد یافت.
آبی پور به وجود آیتم های مختلف برای انتخاب کارآفرینان ثبت نام شده اشاره کرد و ادامه داد: تمام بنگاه های اقتصادی که حداکثر تا 15 درصد از سهام آنها متعلق به نهادها یا شرکت های دولتی یا عمومی باشد، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارآفرینانی که در جشنواره کارآفرینان برتر سال های 94 یا 95 به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی انتخاب شده باشند، در همان محور و فعالیت امکان ثبت نام در جشنواره سال 96 را ندارند.
به گفته وی رویکرد این جشنواره شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که از سال 92 تاکنون با تکیه بر نوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند و از همین رو تمامی بنگاه های کسب و کار بدون محدودیت می توانند در این رقابت شرکت کنند.
آبی پور تاکید کرد: کارآفرین نمی تواند زیر مجموعه خود باشد و باید با خلاقیت خود بنگاه اقتصادی راه اندازی کرده باشد.
سال گذشته بیش از 300 نفر برای شرکت در جشنواره کارآفرینان نمونه استان زنجان ثبت نام کرده بودند که از میان آنان 6 نفر به عنوان کار آفرین نمونه استانی و 2 نفر در سطح ملی معرفی شدند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید