خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس کانون کارآفرینان استان قم هدف اصلی کانون کارآفرینی را جذب و به حرکت در آوردن سرمایه‌های خاموش استان به منظور پویایی اقتصاد قم دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا عالمی در جلسه کانون کارآفرینان استان قم که در سالن جلسات معاونت اقتصادی و توسعه استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم از ظرفیت کانون‌های کانون آفرینی استان بیشتر از همیشه استفاده شود.
وی با تاکید بر ظرفیت‌های بالای کانون‌های کار آفرینی افزود: شناسایی و ارائه راهکار به فعالان بخش خصوصی در زمینه اشتغال‌زایی و ارائه ایده‌ها و انعکاس خواسته‌ها و مطالبات بخش خصوصی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی به مسئولان استانی از رسالت‌های مهم کانون‌های کار آفرینی است.
رئیس کانون کارآفرینان استان قم با تاکید بر اهداف اصلی کانون کارآفرینی استان تصریح کرد: جذب و به حرکت در آوردن سرمایه‌های خاموش استان به منظور پویایی اقتصاد قم هدف اصلی کانون کار آفرینی است چراکه سرمایه مالی در استان کم نیست.
عالمی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه رونق کسب‌وکار تاکید کرد: جذب سرمایه‌های خارج از استان نیز از جمله اهداف دیگر کانون کار آفرینی استان قم است همچنین در زمینه سرمایه‌گذاری نیز تاکنون  مورد سرمایه‌گذاری خارجی صورت گرفته است.
رئیس کانون کارآفرینان استان قم خاطرنشان کرد: تعامل کانون کار آفرینی با اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش ارزنده‌ای در رونق اقتصاد و کسب‌وکار استان دارد که برای این منظور دو اتاق مشاوره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  شکل‌گرفته تا هدایت شغلی سرمایه‌گذاران و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با دقت بالایی صورت پذیرد.
وی با انتقاد از قدیمی بودن بسیاری از عرصه‌های کسب‌وکار در استان قم تأکید کرد: پوست‌اندازی و ایجاد تحولی نوین در حوزه‌های اشتغال و عرصه کسب‌وکار عمده‌ترین هدف کانون کار آفرینی استان قم است.
رئیس کانون کارآفرینان استان قم با بیان پتانسیل بالای استان قم در زمینه پرورش نخبگان علمی عنوان کرد: شناسایی نخبه‌های علمی و افراد خلاق در دستورالعمل کانون‌های کار آفرینی استان قرار دارد که وجود 50 شرکت دانش بنیان، مراکز علمی و اساتید برجسته دانشگاهی و مؤسسات پژوهشی ظرفیت‌های بالایی را در استان برای جذب و شناسایی نخبگان فراهم کرده است.
عالمی با انتقاد از عدم نهادینه شدن فرهنگ درست کارآفرینی در استان قم ادامه داد: علم کار آفرینی از جمله علوم جدید در دنیای معاصر است که سابقه آن در کشورهای غربی نزدیک به نیم قرن می‌شود که نقش ارزنده‌ای در رونق اقتصادی کشورهای تابعه خود دارند اما متاسفانه در 6 سال فعالیت این کانون‌ها در  کشور هنوز تعریف و برنامه منسجمی درباره نحوه برخورد و تعامل با این کانون‌ها صورت نگرفته است.
رئیس کانون کارآفرینان استان قم بابیان تفاوت‌های کارآفرینی و اشتغال‌زایی عنوان کرد: کارآفرین فردی است که یک تحول نوین و جدید در عرصه کار و فعالیت‌های اقتصادی ایجاد می‌کند که سبب تحول در تولید و درآمد می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید