خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از اجرایی شدن ۲۷درصد تعهد اشتغال استان تا کنون خبر داد و گفت: دو هزار و ۷۷۵ فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سنجری در پنجمین کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: استان خراسان جنوبی یکی از استان هایی بوده است که موفق ترین دبیرخانه را در کارگروه های اشتغال در سطح کشور داشته است.
وی با بیان اینکه کارگروه های بعدی اشتغال باید با فاصله کمتری از یکدیگر برگزار شود، افزود: در برخی از سرفصل ها با هنوز با مانع کمبود اعتبار مواجه هستیم اما باید تلاش کنیم در بحث اجرا از ظرفیت های استان کمک بگیریم
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۱۴ کمیته اشتغال در اداره کل کار برگزار شده است، گفت: موضوع بازاریابی در پروژه طرح تکاپو باید در قالب یک طرح پژوهشی و میدانی تعریف شود.
وی با بیان اینکه طی کارگروه قبل مقرر شده است که از ۳۰ درصد ظرفیت منابع قرض الحسنه کمیته امداد (ره) در جهت اشتغال استفاده شود، عنوان کرد: خرید فرش تولیدی روستاییان توسط کمیته امداد باید به سرانجام برسد چراکه با خرید این محصولات یکی از دغدغه های بازاریابی در عرصه فرش برطرف خواهد شد.
سنجری با اشاره به اینکه سهمیه اشتغال استان تا پایان سال جاری ۱۰ هزار و ۲۳۳ فرصت شغلی است، بیان کرد: تا کنون دو هزار و ۷۷۵ نفر اشتغال در استان ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه تنها ۲۷ درصد از سهمیه اشتغال استان از بین ۲۳ دستگاه اجرایی محقق شده است، افزود: اعتبارات برخی از دستگاه ها هنوز ابلاغ نشده است اما برخی از ادارات مانند بهزیستی، صنعت و معدن، اداره کل ارتباطات، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد و صندوق کارآفرینی امید علی رغم ابلاغ اعتبار اما آن طور که باید عمل نکرده اند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سیستم بانکی باید در پرداخت با تاخیر تسهیلات جوابگو باشد، گفت: اعتبارات اشتغال استان از سال گذشته ۲.۵ تا ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.

۱۷۳ مجوز اشتغال خانگی صادر شد
وی با بیان اینکه در حوزه مشاغل خانگی ۲۴ میلیون تومان اعتبار به استان ابلاغ شده است، عنوان کرد: از مجموع اعتبارات مشاغل خانگی که بین دو بانک عامل توزیع شده است تنها ۹ میلیون تومان پرداخت شده است.
سنجری با اشاره به اینکه دستگاه های مربوطه باید گروه های هدف را جهت استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی شناسایی و به سمت اداره کار برای صدور مجوز هدایت کنند، اظهار داشت: تا کنون ۱۷۳ مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده است.
وی ادامه داد: مجوزهای مشاغل خانگی به دو نوع مستقل و پشتیبان تقسیم شده است که ۸۰ درصد منابع در قالب پشتیبان پرداخت می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال سه هزار و ۲۲۳ نفر به عنوان کارورز در سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: ۲۶۳ نفر نیز از واحدهای پذیرنده کارورز ثبت نام شده اند.
وی ادامه داد: ده هزار و ۹۴۲ واحد دارای کد بیمه در استان وجود داشته که دو هزار و ۲۵ نفر توزیع شهرستانی نیز داشته ایم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید