خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر، شرکت‌های دانش‌بنیان را نمونه‌ای از مقابله موثر با تحریم‌های اقتصادی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی از شرکت دانش‌بنیان اهورا دارو بازدید کرد، این شرکت دانش بنیان از فراورده‌های گیاهی محصولاتی منحصر به فرد در کشور و جهان تولید می‌کند.
سرهنگ پاسدار کوشکی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، خطاب به کارکنان و متخصصان این شرکت دانش‌بنیان گفت: امروز اداره یک مجموعه صنعتی به تلاش بسیار زیادی نیاز دارد و تلاش شما جوانان متخصص هم یک نوع دفاع است که البته سخت‌تر و پیچیده‌تر از دفاع مقدس است.
وی  با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان است، گفت: مسئله اصلی در اشتغال جوانان موضوع هویت‌بخشی به انسان و ایجاد آرامش در خانواده‌هاست و مسئله اقتصادی در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر با تجلیل از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تاسیس شرکت اهورا دارو، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان علاوه بر ایجاد اشتغال برای تعداد زیادی از جوانان به صورت مستقیم، برای طیف گسترده‌ای از افراد جامعه نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند.
وی با تاکید بر اهمیت حمایت مسئولان از شرکت‌های دانش بنیان، گفت: با تلاش جوانان مومن و متعهد، ایران اسلامی می‌تواند در جایگاهی فوق جهانی قرار بگیرد، همان طور که تعدادی از محصولات اهورا دارو دارای مزیت مطلق در جهان هستند و تنها در استان فارس تولید و به سراسر کشور و جهان ارائه می‌شوند.
سرهنگ پاسدار کوشکی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان نمونه‌ای از مقابله موثر با تحریم‌های اقتصادی هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلاش جوانان متخصص ایرانی افتخار می‌کند و با تمام وجود از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید