خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار لرستان یکی از مهمترین وظایف مسئولان دستگاههای اجرایی در این استان را بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع سرمایه گذاری دانست.

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان در سالن همایش های استانداری با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) افزود: امنیت امروز کشور مرهون ایثار شهدا است و یکی از توصیه های جدی به مسئولان استان توجه به فلسفه فیام امام حسین (ع) است.
خادمی اظهار کرد: مهمترین هدف امام حسین(ع) احیای اصل امر به معروف و نهی از منکر بود و ایشان با قیام خود ارزش این اصل را افزایش داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ما مدیران به عنوان یک نظام عمل می کنیم که مجموعه ای از عوامل و عناصری است که با همکاری یکدیگر برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند ، گفت: تمام حرکت ها در درون یک سیستم و نظام معنی پیدا می کند و باعث می شود همدلی،انسجام و همکاری درون سیستم ایجاد شود.
وی بیان کرد: در سیستم نباید نگاه بخشی باشد و تمام ادارات باید به خوبی کار کنند.
خادمی تاکید کرد که برای پیشبرد امور استان بر همکاری تمام ذینفعان استان شامل ائمه جمعه، نمایندگان و مسئولان نیاز داریم.
استاندار لرستان افزود: اگر فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن نکنیم به طور حتم سرمایه گذاران با مشکل مواجه می شوند و حق نداریم اختیارات خود را بر عهده کسانی بگذاریم که مسئولیتی ندارند و اهمیت به مشکلات نمی دهند.
خادمی بیان کرد: تلاش برای حذب منالع ملی از دستگاه ها و وزارتخانه کمتر صورت می گیرد و وقتی منابع بین شهرستان ها توزیع می شود مبالغ ناچیز می شود.
وی ادامه داد : مدیران باید از ردیف عمومی اعتبار جذب کنند و معیار ارزیابی ها جذب اعتبارات ملی خواهد بود.
به گفته وی ریسک پذیر بودن و تصمیم گیر بودن برای مدیران خیلی مهم می باشد.
وی تاکید کرد که باید از فرصت خدمت رسانی به مردم استفاده کرد و مسئولان باید برای این موقعیت ارزش قائل شوند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در این جلسه گفت:110 هکتار کشت گلخانه ای در لرستان ایجاد می شود که در حال حاضر 30 هکتار ایجاد شده است.
عبدالرضا بازدار با بیان اینکه در پایان سال 95 حدود2 میلیون و 990 تن تولید محصول در سطح استان انجام شده است، بیان کرد: گندم یک محصول استراتزیک است و در حال حاضر 55 هزار هکتار به کشت گندم آبی در استان اختصاص دارد.
به گفته وی 90 درصد کشت استان مکانیزه است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید