خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان این‌که بانک انصار در ۶ ماه نخست امسال۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به حوزه کسب و کار استان فارس ارائه کرده است، گفت: تخصیص این تسهیلات در راستای رفع موانع تولید، سرمایه در گردش و اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش روابط عمومی سپاه فجر استان فارس همزمان با هفته دفاع مقدس گردهمایی پیشکسوتان سپاه استان فارس با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر برگزار شد.
سردار غیاثی در این مراسم با بیان اینکه بخش بزرگی از حقایق دفاع مقدس در خاطرات شفاهی پیشکسوتان سپاه موجود است، گفت: اکثر پیشکسوتان نیروهای مسلح به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اند و امروز حفظ حقایق دفاع مقدس بدون خدشه و انتقال این حقایق به نسل‌های حاضر و آینده رسالت مهم آنان است.
وی با بیان اینکه تالیف کتاب یکی از بهترین راهکارهای حفظ و ثبت دائمی خاطرات شفاهی است، گفت: خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و پیشکسوتان نیروهای مسلح بهترین منابع برای تولید آثار هنری فاخر نظیر فیلم‌های مستند و سینمایی هستند که بیشتر مورد توجه مخاطبان نوجوان و جوان قرار میگیرند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه ارزشمند و مجموعه‌ای از تجربیات مدیریتی گرانبها برای مسئولان کشور است، گفت: روحیه اتکاء به توان داخلی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس محقق شد و پس از دفاع مقدس نیز ادامه داشته است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی دارای نیروی انسانی جوان و دارای ظرفیت علمی منحصر به فرد است، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران کشور ایجاد اشتغال پایدار، تربیت و به کارگیری جوانان مومن، متعهد و انقلابی برای عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.
سردار غیاثی با اشاره به تقارن ایام عزادری اباعبدالله‌الحسین (ع) و هفته دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و سبکِ زندگی اسلامی ریشه در فرهنگ و مبانی نهضت حسینی دارند و راه امام حسین (ع) تنها راه دستیابی به سعادت در دنیا و آخرت است.
وی با بیان اینکه توجه مدیران استان به صنایع خُرد و کلان فارس راهکار رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای جوانان است، گفت: سازمان‌های بسیج کارگری و بسیج مهندسین در قالب برگزاری نشست‌های تخصصی مدیران صنایع ضمن بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان فارس موانع پیش روی آنها در زمینه دریافت وام را تسهیل می‌کنند.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نشست‌های تخصصی بسیج کارگری و مهندسین با حضور کارآفرینان و مدیران بانک‌ها برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: بانک انصار در شش ماه نخست سال پانصد میلیارد تومان تسهیلات به حوزه کسب و کار استان فارس در راستای رفع موانع تولید، سرمایه در گردش و اقتصاد مقاومتی ارائه کرده که منجر به ایجاد چهار هزار شغل در  یک سال گذشته شده و این روند تا پایان سال ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه ارائه آسان تسهیلات بانکی به کارآفرینان موجب افزایش تولید، ایجاد اشتغال، و تثبیت مشاغل می‌شود، گفت ارتباط و تعامل سازنده سازمان‌های بسیج کارگری و مهندسین با مدیران بانک‌ها می‌تواند بستر مناسبی را برای ارتباط دو سویه مدیران صنایع با مدیران بانک‌های فارس برای دریافت تسهیلات اقتصاد مقاومتی ایجاد کند.
سردار غیاثی با بیان اینکه یکی از کارکردهای مهم اقشار بسیج ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بین متخصصان و کارآفرینان با مدیران کشور است، گفت: حضور مدیران صنایع استان فارس در نشست‌های تخصصی سازمان‌های بسیج کارگری و مهندسین و بیان مشکلات واحدهای تولیدی یکی از بهترین راهکارهای دریافت مشاورههای تخصصی اقتصادی و رفع موانع اشتغال در استان فارس است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید