خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین از اختصاص ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد ۱۹۱۰ طرح اشتغال در کمتیه امداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مومنی در جلسه کارگروه اشتغال استان که چهارشنبه شب در استانداری برگزار شد گفت: تاکنون ۲۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان طرح به بانک معرفی شده است و آماده اجرای طرح هستیم.
وی افزود: باید در سال جاری ۳ هزار شغل ایجاد کنیم که تاکنون ۱۷۳۰ شغل ایجاد شده است.
مومنی بیان کرد: تاکنون ۶۶۴ فقره وام با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان گرفته شده که اعتبارات تعهد شده ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و ابلاغی ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین یادآورشد: میزان تسهیلات جذب شده برای ۱۷۳۰ شغل حدود ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.
در ادامه علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: میزان اعتبار اشتغالزایی در بهزیستی ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که تاکنون ۲۶۳ نفر به بانک های عامل معرفی شده اند و به ۷۷ نفر مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ درصد تعهدات خود را عملی کرده ایم و یک میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وارثی اظهارداشت: سهم اشتغال در بهزیتسی استان در سال جاری ۱۵۰ نفر است که با برنامه ریزی برای تحقق آن اقدام خواهیم کرد.
منصور جلیلوند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین هم در این جلسه گفت: ۶۰ تفاهم نامه در استان امضاء شده و برای برگزاری دوره مهارت آموزی و آموزش نیروها در حوزه انرژی های نو آمادگی کامل داریم.
محمد زمانی رئیس خانه صنعت و معدن استان قزوین هم اظهارداشت: نیروهایی که برای طرح کارورزی معرفی می شوند معمولا مهارت لازم را ندارند و کارفرما نمی تواند بهره لازم را از آنها ببرد.
وی بیان کرد: یک فرد با دیپلم فنی و حرفه ای معمولا مهارت بیشتری از نیروهای لیسانس دانشگاهی برای کار در واحدهای صنعتی دارد چون دانشجویان متاسفانه فقط اطلاعات دارند و توانمندی مهارتی آنها بسیار پایین است.
سلیمانی فرماندار شهرستان آوج هم گفت: طرح کارورزی با مشکلات جدی روبروست و پرداخت ماهانه ۲۷۰ هزار تومان حقوق بسیار ناچیز است و انگیزه لازم را برای فارغ التحصیلان ایجاد نمی کند به همین دلیل استقبال نشده است.
وی گفت: برای ایجاد تعاونی توسعه شهرستان اقدام کرده ایم و این تعاونی در حال راه اندازی است.
سید علی موسوی فرماندار شهرستان قزوین هم اظهارداشت: سهم اشتغال شهرستان ۶۵۸۴ نفر است که تاکنون ۱۹۰۰ شغل ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: سامانه رصد با مشکلاتی مواجه است و گاهی افراد نمی توانند در آن ثبت نام کنند که این ایراد باید برطرف شود.
موسوی گفت: برای عرضه محصولات تولیدی توسط کارآفرینان ایجاد بازارچه های محلی ضروری است که آمادگی داریم در این زمینه حمایت لازم را انجام دهیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید