خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات ایران:

12 هزار کیلومتر خط لوله پیگرانی هوشمند شده است

مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات ایران با اعلام اینکه دزدی فرآورده نفتی از خطوط لوله کاهش یافته است گفت: تا سه سال آینده سه هزار و ۵۰ کیلومتر خط لوله باید ساخته شود.مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات ادامه داد: از سال 83 و طی سه مرحله، 12 هزار کیلومتر خط لوله پیگرانی هوشمند شده است و باید 3500 کیلومتر دیگر نیز پیگرانی شود.
به گزارش خبر تگار ما، عباسعلی جعفری نسب در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه به روز رسانی فناوریهای مورد نیاز در دستور کار شرکت خط لوله و مخابرات است گفت: بر همین اساس سیستم های آنالوگ به دیجیتال تبدیل می شوند.

وی با اشاره به اینکه عمر متوسط خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی کشور، 35 سال است گفت: با تعمیر و بهسازی همچنان از این خطوط استفاده می شود.وی با اعلام اینکه سه هزار و 50 کیلومتر خط لوله باید تا سه سال آینده ساخته شود گفت: هم اکنون حدود 14 هزار کیلیومتر خط لوله انتقال نفت خام و فرآورده های نفتی در کشور ساخته شده است که سهم نفت خام از این رقم 3500 کیلومتر و فرآورده نفتی 9500 کیلومتر است. در واقع تا سال 1400، خطوط لوله انتقال به 18 هزار کیلومتر خواهد رسید.جعفری نسب با اشاره به اینکه سال گذشته حدود هزار میلیارد ریال از توان داخل استفاده شده است اظهار کرد: دزدی فرآورده نفتی از خطوط لوله با بازرسی های صورت گرفته خیلی محدود شده است.
وی گفت: درباره حریم کلیه خطوطی که بعد از انقلاب ساخته شده است تمام حریم تملک شده است اما همچنان این مقدار حریم کافی نیست نیاز است تا 20 متری خطوط ساخت و ساز صورت نگیرد.مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات اعلام کرد: خط لوله انتقال نفت و فرآورده نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال انجام خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید