خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از فعالیت ۱۰ واحد تولیدی وصنعتی با مدیریت بانوان کارآفرین در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا خانپور در دیدار با سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اظهارداشت: در یک سال گذشته در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و همفکری برای بررسی مشکلات و چالش های بانوان کارآفرین و نخبه صنعتی اقدامات موثری انجام شده است.
وی افزود: این اقدامات شامل شناسایی بانوان موفق کارآفرین در صنایع کوچک و شهرکها و نواحی صنعتی، حمایت از واحدهای صنعتی با مدیریت بانوان کارآفرین برای حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، مشارکت در برگزاری نمایشگاه توانمندیهای بانوان و تشکیل شورای توسعه بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی قزوین صورت گرفته است.
خانپور با اشاره به تشکیل شورای توسعه بانوان کارآفرین در شهرکهای صنعتی تصریح کرد: بسترسازی برای جذب زنان نخبه و صاحب اندیشه برای کارآفرینی و تولید در شهرکهای صنعتی، کمک به رشد و رونق تولیدات آنها، برگزاری نمایشگاه استانی، ملی و بین المللی، برنامه ریزی برای برگزاری تورهای صنعتی کارآفرینی، توسعه فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی، انعکاس مشکلات آنان به مسئولان استان از دیگر وظایف این شوراست.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: حدود ۳۰۰ نفر اشتغال واحدهای تولیدی فعال با مدیریت بانوان کارآفرین در شهرکها و نواحی صنعتی استان انجام شده است.
در ادامه زهرا آتشگران سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، مساعدت  در خصوص تدوام همکاری با امور بانوان  و تسهیل پرداخت یارانه نمایشگاهی در حمایت از حضور واحدهای صنعتی و تولیدی و تولید کنندکان صنایع دستی بانوان کارآفرین خارج از شهرکهای صنعتی در نمایشگاههای داخلی و خارجی توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان را خواستار شد.
واحدهای تولیدی بانوان کارآفرین در زمینه تولید محصولات ظروف کریستال، مقوا و جعبه بهداشتی، دستمال کاغذی، داروهای گیاهی ارگانیک، لامپ کم مصرف، پرمیکس برای غنی سازی آرد، لیبل های کاغذی، بالاست، سدیم مولیبدات و لوله های پلی اتیلن دوجداره فعالیت می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید