خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هشتمین نمایشگاه کار طی هفته آینده با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی علایق و استعدادها در روزهای 16 الی 18 مهرماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه که به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود، تعداد زیادی از جویندگان کار و شرکت‌ها به منظور تبادل اطلاعات در رابطه با مشاغل مورد نیاز و معرفی شرکت‌هایشان خواهند داشت.
از نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف می‌توان به عنوان نمایشگاه فرصت‌های شغلی یاد کرد؛ به نحوی که فرصت‌های فراوان کاری و کارآفرینی در اکثر زمینه‌های تحصیلی برای دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان ارائه می‌شود.
هدف اصلی این نمایشگاه ایجاد فرصت‌های شغلی موجود برای کارجویان است و در مراحل بعدی معرفی شرکت‌ها، معرفی کسب و کار جدید، ایده دادن به کارجویان و تازه فارغ‌التحصیلان برای یافتن شغل آینده، نحوه تعامل و ارتباط با صنعت و ... است.
معرفی فرصت‌های شغلی موجود در بازار کار، رویارویی مستقیم کارجو و کارفرما، امکان جذب نیرو توسط کارفرمایان، آشنایی با انتظارات و مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان، معرفی کارفرمایان و کارآفرینان موفق جامعه در قالب شرکت‌های کارآفرین، معرفی سازمان‌ها و ادارات مرتبط و نیمه‌مرتبط با رشته‌تحصیلی، شناسایی علایق و استعدادها (خودشناسی شغلی)، آشنا شدن کارجویان، دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان با طیف متنوع مهارت‌های شغلی، برپایی کارگاه‌های آموزشی کار و کاریابی، گسترش خدمات مشاوره ‌شغلی و استفاده از مشاوران متخصص، ایجاد نشریه‌های شغلی در بازار کار و ایجاد یک محیط جدید و انگیزشی برای تعامل بیشتر کارجو و کارفرما از اهداف برگزاری این رویداد ملی است.
استخدام، آموزش و کارآموزی، مراکز دولتی، کارآفرینی و خدمات شغلی چهار محور اصلی برپایی این نمایشگاه خواهد بود.
این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا با تعداد زیادی از نیروهای جویای کار ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر خویش اقدام کنند.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شریف، بازدید از نمایشگاه کار برای عموم در صورت ثبت‌نام در سایت نمایشگاه، رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه در وب سایت این نمایشگاه به آدرس jobfair.sharif.ir ثبت‌نام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید