خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمان از پرداخت 232 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به بانوان کرمانی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 700 فقره تسهیلات با نرخ سود چهار درصد در این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، فرهاد حکیم نیا روز سه شنبه در نشست آموزشی توجیحی صندوق های خرد محلی کرمان به ظرفیت های این استان در حوزه های مختلف اقتصادی اشاره کرد و افزود: صنایع بزرگی در استان کرمان وجود دارد که همت و اراده مردمی در این صنایع به وضوح دیده می شود.
وی با بیان اینکه کرمان در صنایع مختلفی رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: صنعت شال بافی یکی از صنایعی است که در دیار کریمان قدمتی بیش از هزار سال دارد و کرک و قالی کرمان نیز در دنیا شناخته شده است.
وی با اشاره به وجود آثار تاریخی شاخصی همچون ارگ بم، باغ شاهزاده و مقبره شاه نعمت الله ولی ماهانی در استان کرمان اظهار کرد: با برنامه ریزی های مدبرانه مجموعه مدیریتی دولت تدبیر و امید و بعد از مذاکرات عزتمندانه، در پسا برجام شاهد گسیل تعداد زیادی از گردشگران خارجی به استان کرمان هستیم.
حکیم نیا با اشاره به اینکه امروز در بخش کشاورزی، هر نوع محصولی که فکر می کنید در این استان تولید می شود بیان کرد: خاستگاه تمام این ظرفیت ها در روستاهای این استان است.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی زیرساخت های خوبی در روستاهای استان کرمان اجرا شد خاطرنشان کرد: امروز چاره ای نداریم جز اینکه در این روستاها ارزش افزوده ایجاد کنیم و اگر این کار را انجام ندهیم قطعا شاهد مهاجرت بیش از پیش روستائیان خواهیم بود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمان به اجرای طرح های اشتغالزا در روستاها اشاره کرد و گفت: از آنجا که در مسیر راه اندازی مشاغل کوچک و خانگی با مشکلاتی همچون 'بانک پذیر نبودن این طرح ها' مواجه بودیم، تاسیس و راه اندازی صندوق های خرد روستایی در دستور کار قرار گرفت.
حکیم نیا تصریح کرد: در شهر نمونه اقتصاد مقاومتی 'قلعه گنج' راه اندازی 200 صندوق خرد پیش بینی شد که تاکنون تعداد 120 صندوق راه اندازی شده و تشکیل 80 صندوق دیگر نیز در دست اقدام است.
وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در راستای تقویت معیشت خانواده های روستایی گام های موثری برداریم اظهار کرد: در حال حاضر راه اندازی تعداد 95 صندوق خرد روستایی به عنوان سهمیه حوزه شمال استان کرمان پیش بینی شده که با ظرفیت بسیار بالای این استان متناسب نیست و برای استفاده هر چه بهتر از ظرفیت ها، می خواهیم این سهمیه افزایش یابد.
سال گذشته 32 هزار و 800 فرصت شغلی در استان کرمان ایجاد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید