خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مشاور و نماینده شهردار کرج در مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا از برگزاری یکصدمین رویدادِ کارآفرینی همفکر در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، احمد خیری با اعلام این خبر افزود: مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی اقدام به برگزاری و حمایت از رویدادهای مختلف در این حوزه می کند.
وی اظهار داشت: رویداد کارآفرینی همفکر به عنوان موثرترین و پرتکرارترین فعالیت در اکوسیستم کارآفرینی کرج تاکنون 99 بار برگزار شده و میزبان بیش از 4000 نفر از کارکنان و علاقه مندان به کارآفرینی بوده است.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم توسعه در کشورهای در حال رشد کارآفرینی است، افزود: یکصدمین رویداد کارآفرینی همفکر دوشنبه هفدهم مهرماه از ساعت 17 الی 20 در باشگاه میلاد شهرداری کرج، خانه استارتاپ برگزار می شود.
خیری با اشاره به ثمرات فراوان برگزاری رویداد کارآفرینی همفکر در حوزه اشتغال و توانمند سازی، گفت: علاوه بر اشتغال و توانمند سازی، برگزای رویداد کارآفرینی همفکر احساس تعلق خاطر جوانان به شهر را نیز افزایش خواهد داد.
نماینده شهردار کرج در مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا با اشاره به ارتباط تنگاتنگِ مفهوم اقتصاد مقاومتی با اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: توجه به مقوله کارآفرینی و شرکت‌های دانش‌بنیان به بهبود شاخص‌های اقتصادی از جمله بهره‌وری و اشتغال‌زایی کمک شایانی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: سیاست گذاری های علمی و اقتصادی باید به گونه ای باشد که برای تغییر وضعِ موجود، به کارآفرینی و موضوعات دانش بنیان نگاه استراتژیک داشته باشیم.
خیری یادآور شد: شعار 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' که توسط مقام معظم رهبری برای سال 96 در نظر گرفته شد نیز نکته‌سنجی ایشان را رساند که برخاسته از آینده‌نگری و تدبیری هوشمندانه بود.
مشاور شهردار و نماینده شهردار کرج در مرکز توانمندسازی کسب و کارهای نوپا، چرخه تولید و اشتغال را کلید کاهش مشکلات اقتصادی کشور دانست و افزود: یکی از راه های رسیدن به چنین شرایطی توجه به موضوع کارآفرینی است که خوشبختانه دولت محترم نیز نگاه خوبی به آن دارد.
خیری خاطر نشان کرد: بی تردید در فضای فعلی، کارآفرینی نقش بسیار کلیدی در توسعه اقتصادی و پایدار جوامع خواهد داشت.
وی با اشاره به نقش کارآفرینی در نوآوری، اشتغالزایی و توسعه، گفت: گسترش روحیه کارآفرینی و تربیت و پرورش کارآفرینان اثر مطلوبی بر رشد اقتصادی و اجتماعی جوامع دارد چرا که کارآفرینان، با استفاده درست از امکانات اقتصاد و خلق فرصت های تجاری جدید، موجب بهبود عملکرد بنگاه هایی تولیدی و خدماتی می شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید