خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار آذربایجان شرقی، اصلی‌ترین تکالیف و مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان را هدف‌گذاری و بهره‌مندی از الگوی کارآفرینی و اشتغال‌زایی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات( ICT ) عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در نشستی با مدیران شورای هماهنگی حوزه ICT استان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در زمینه اشتغال، سرمایه‌گذاری در مسیر توسعه دسترسی به خدمات آنلاین و الکترونیک را گام مؤثر در بهبود فضای کسب‌وکار و اشتغال توصیف کرد.
وی افزود: با توسعه زیرساخت‌های حوزه کاربردی ICT، جایگاه ویژه‌ای در سطح کلان اقتصاد کشور برای مباحث اقتصادی دانایی‌محور و دانش‌بنیان قابل‌تصور است.
خدابخش بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان در حوزه ICT اجتناب‌ناپذیر است، اظهار امیدواری کرد تا با اتخاذ راهکارهایی، جوانان بتوانند با ابتکار و نبوغ خودشان، راه را برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار فراهم کنند.
وی با اشاره به توانمندی بالای استان در این زمینه خاطرنشان کرد: ارائه طرح‌های فناورانه از طرف جوانان تحصیل‌کرده و تولید محتوا و اپلیکیشن‌های متنوع می‌تواند در ایجاد بازار کار متناسب با فضای جامعه مؤثر باشد.
استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: جوانان ما می‌توانند با ارائه برنامه، طراحی و تولید نرم‌افزارهای کاربردی و مناسب با مشاغل اداری و خدماتی نسبت به حذف بسیاری از مراحل زاید اداری اقدام کنند.
در این نشست بهمن حسین زاده مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی و رئیس شورای هماهنگی ICT استان با ارایه گزارشی از اقدامات و عملکرد ادارات و شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وجود زیرساخت‌های موجود در استان را برای ارائه خدمات کیفی به شهروندان مناسب و مطلوب توصیف کرد و از حمایت آن اداره کل از فضای کسب‌ وکار نوپا برای ایجاد اشتغال و ارائه وام کم‌بهره از محل وجوه اداره شده به طرح‌های فناورانه در حوزه ICT خبر داد.
گفتنی است سال گذشته در حدود 2 هزار فرصت شغلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی ایجاد شد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید