خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل تاکسیرانی مشهد از مجهز شدن ۱۲۰۰۰ تاکسی مشهد به سامانه "پرداخت آنلاین" در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی علوی‌مقدم، مدیرعامل تاکسیرانی مشهد، اظهار داشت: خدمات تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها، سرویس‌های مدارس و غیره باید فعالیت‌ها این گروه‌ها طبق قوانین حمل و نقل باشد و شرکت‌های که تاکسی‌های اینترنتی را دایر کرده‌اند نوع فعالیتشان تفاوتی با دیگر گروه‌ها ندارد و تنها نوع درخواست‌ها متفاوت است.
وی با بیان اینکه نرخ کرایه‌ها باید طبق مبلغ معین شده باشد، افزود: وسایل نقلیه عمومی یا باید دارای پلاک "ت" و یا دارای مجوز حمل و نقل باشند و این شرکت‌ها مجوزهایی از اداره‌های ارتباطات و صنعت و معدن دریافت کرده‌اند که همانند مجوز حمل و نقل نیست.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه به شرکت‌ها اعلام شده که درخواست قانونی را بدهند تا طبق قانون رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: تعدادی از این شرکت‌ها درخواست‌ها را داده‌اند، اما پیش از انجام استعلام‌ها و رسیدگی‌های لازم اقدام به فعالیت در حوزه حمل و نقل کرده‌اند که این کار خلاف قانون است.
علوی‌مقدم تصریح کرد: تاکسی‌های اینترنتی ویژگی‌های خاص خود را دارند و ما مخالف تکنولوژی‌های روز نیستیم، اما معتقدیم که تمامی کارها باید طبق ضوابط قانونی انجام شود تا مشکلاتی برای مردم و شهروندان ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه همه کسب و کارها اعم از استارت‌آپ و هوشمند و معمولی باید طبق قانون باشد، تاکید کرد: در تاکسی‌های اینترنتی مشخصات مسافر و شماره تماسش که اطلاعات شخصی و محرمانه‌اش است در سیستم شرکت و راننده ذخیره می‌شود و باید ابزار نظارتی قوی‌ای در این سامانه‌ها باشد و وظیفه نظارتی‌ ما در تاکسیرانی هم بر همین امر است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه از شورای پنجم خواسته شده نظارت جدی‌تری داشته باشد، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد آماده اصلاح برخی از بندها و بخش‌های قانون است تا هیچگونه دغدغه و نگرانی‌ای برای مردم به‌وجود نیاید.
علوی‌مقدم گفت: از تاکسی‌های بیسیم درخواست کرده‌ایم که در جهت ایجاد یک رقابت سالم تخفیف 30 درصدی را در خدمات خود اعمال کنند و این موضوع مورد موافقت شورای شهر هم واقع شده است. ما براساس آنالیزی که همه‌ساله داریم نرخ‌ها را محاسبه می‌کنیم و نرخ حمل و نقل توسط شورا مصوب و توسط شهرداری ابلاغ می‌شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه بسیاری از تاکسی‌ها شغل مسافرکشی و رانندگی را به‌عنوان شغل دوم و کمک هزینه خرج زندگی خود می‌دانند، گفت: سیستم‌های من کارت و پرداخت شتابی و آنلاین به‌زودی در 12 هزار تاکسی‌ فعال در مشهد راه‌اندازی می‌شود و ماموریت‌هایی ویژه در سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد داریم و می‌خواهیم که در کنار ارائه خدمات شایسته و درخورشان، شاهد مشکلی در بحث امنیت شهروندان نباشیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید