خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی و امید هرمزگان از افزایش 50 درصدی میزان تسهیلات اشتغالزایی امسال این صندوق در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاسر پرورش، مدیر صندوق کارآفرینی و امید هرمزگان، میزان تسهیلات اشتغالزایی امسال صندوق کارآفرینی و امید هرمزگان را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون سه میلیارد و 446 میلیون تومان از این مبلغ تخصیص یافته است.
وی بیان داشت: مبلغ مذکور برای اجرای 198 طرح در بخش‌های مشاغل خانگی، کارفرمایی و خویش فرمایی پرداخت شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی و امید هرمزگان با اشاره به برنامه های این صندوق برای اشتغالزایی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته، گفت: در همین راستا و براساس توافق‌های انجام شده ، امسال برای اولین بار طرح روستای بدون بیکار با همکاری این صندوق در پنج روستای استان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح در روستاهای شهرستان‌های قشم، بندرعباس، جاسک و بندرلنگه اجرا می‌شود، تصریح کرد: اجرای این طرح که با همکاری اداره کل کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی انجام می شود، نقشی ارزنده در اشتغالزایی در مناطق روستایی خواهد داشت.
این مقام مسئول اظهار کرد: تسهیلات اشتغالزایی این صندوق بیشتر برای طرح های بوم‌گردی و گردشگری و رفع بیکاری در روستاها تا سقف یکصد میلیون تومان با کار مزد چهار درصد به متقاضیان پرداخت میشود.
صندوق کارآفرینی و امید هرمزگان در 11 شهرستان این استان شعبه دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید