خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از آغاز حرکت این دانشگاه به سمت تبدیل به دانشگاه های نسل سوم کارآفرین خبر داد.

به گزارش ایرنا، عبدالمجید مصلح روز دوشنبه در نشست با شماری از دانشجویان افزود: شعار این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه الهام بخش، نوآور و کار آفرین تعریف شده و با انتخاب این شعار حرکت خود را به سمت دانشگاه های نسل سوم آغاز کرده ایم.
وی بیان کرد: دانشگاهی موفق است که بتواند با ایجاد زمینه مناسب باعث خلق ایده های موفق کارآفرینی شده و با کمک به دانشجویان مسیر آنها را برای تبدیل ایده به محصول تسهیل کند.
مصلح ادامه داد: با این رویکرد دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند وارد بازار تجارت شده و تبدیل به یک کارآفرین موفق شوند.
وی اظهارکرد: از اینکه نام دانشگاه از نام غرورآفرین خلیج همیشه فارس گرفته شده است بر خود می بالیم اما داشتن این نام برای ما ایجاد مسئولیت می کند و چون ذیل یک مفهوم با ارزش فعالیت می کنیم، باید مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشیم تا با کسب مدارج بالای علمی و پژوهشی باعث تکرار شدن نام زیبای خلیج فارس شویم.
مصلح، با تبریک 25 سال نقش آفرینی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در عرصه دانایی و نوآوری گفت: امیدواریم با تدابیر پیش بینی شده برای دانشجویان این دانشگاه بتوانیم با کمک یکدیگر منشا خدمات علمی و پژوهشی بسیاری برای اعتلای کشور باشیم.
وی یادآور شد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر توانست در جدیدترین رتبه بندی بانک های اطلاعاتی جهانی، از لحاظ کیفیت رتبه دوم جهانی و در رتبه بندی از لحاظ کمیت رتبه 18 کشور را کسب کند که این نشان از توانمندی و ظرفیت بالای مجموعه دانشگاه خلیج فارس دارد.
هم اکنون دانشگاه خلیج فارس بوشهر 6 هزار و 300 دانشجو و 236 عضو هیات علمی دارد.
دانشجویان یاد شده در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و در 93 کد رشته تحصیل می کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید