خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کارگاه آموزشی «مهارتهای شغل یابی» به همت بنیاد نخبگان استان قزوین برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، اولین جلسۀ کارگاه آموزشی «مهارت‌های شغل‌یابی» با حضور سرآمدان، مخترعان‌برگزیده و مستعدان‌برتر در بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.
در این جلسه، حسن‌زاده؛ مدرس کارگاه در خصوص وضعیت اقتصاد کشور به‌ویژه اقتصاد غیرنفتی، مطالبی را بیان کرد و بر لزوم مقاوم‌سازی اقتصاد تأکید کرد.
وی ایجاد و گسترش اشتغال غیرنفتی را یکی از ملزومات امروز کشور برشمرد و به ضرورت ثروت‌آفرینی از راه تبدیل علم به فناوری و محصول قابل‌رقابت در بازار رقابت و کسب درآمد از منابع غیرنفتی اشاره کرد و گفت: روند باید به‌گونه‌ای باشد که کشور برای ادارۀ خود کمترین میزان وابستگی را به درآمدهای نفتی داشته باشد و بتواند در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی شرکت کرده و موفق شود.
در پایان این کارگاه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و شرکت‌کنندگان به بیان سؤوالات و نظرات خود پرداختند. «چگونگی و شاخصه‌های اقتصاد بدون‌نفت»، «چگونگی رقابت با کشورهای توسعه‌یافته در صنعت بدون اتکا به نفت»، «احصاء کالاهای بومی باکیفیت و قابل‌رقابت در بازارهای جهانی»، «چیستی مفهوم جنگ اقتصادی و ابعاد آن» از جمله مهمترین پرسش‌های شرکت‌کنندگان بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید