خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سمپوزیوم بین‌المللی جوانان و ثروت آفرینی با شعار «طوفان استارت آپ ها جهش به‌سوی آینده» با حضور ‌نماینده سازمان ملل در ایران و جوانان فعال اقتصادی ‌در اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی رئیس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در آیین افتتاحیه این سمپوزیوم اظهار داشت: محور برگزاری این رویداد ارائه الگوهای شبکه‌سازی موفق بین‌المللی و ارتقای دانش و تکنولوژی در کلاس جهانی برای جوانان فعال اقتصادی است.
 وی افزود: دوره‌های قبلی این سمپوزیوم به محوریت آموزش، شبکه‌سازی جوانان و صادرات اختصاص‌یافته بود و در دوره چهارم رویکرد بین‌المللی شدن فعالیت‌های اقتصادی جوانان به‌ویژه استارت آپ‌ها موردتوجه قرارگرفته است.
کشانی اضافه کرد: روز نخست رویداد به بازدید شرکت‌کنندگان از مجتمع فولاد مبارکه، گروه صنعتی انتخاب، شرکت مپنا، شهرک علمی و تحقیقاتی، شرکت پگاه و اصفهان سیتی سنتر اختصاص یافت.
وی افزود: در روز دوم چهار کارگاه تخصصی جایگاه اپلیکیشن‌ها در توسعه کسب‌وکار نوین، آینده‌پژوه در جایگاه تجارت خارجی و بازاریابی شبکه‌ای و شبکه‌سازی با حضور متخصصان و جوانان فعال اقتصادی برگزار می‌شود.
رئیس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: در روز سوم سمپوزیوم سه کارگاه تخصصی بازیابی اطلاعات و اسناد سازمان ملل، ساختار و فن‌های معرفی ایده به سرمایه‌گذار و چگونگی ثبت نمایندگی خارجی در ایران برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: چهاردهمین دوره رویداد در مسیر موفقیت با حضور اسدالله عسگراولادی صادرکننده نمونه و نخبه کارآفرینی جهان اسلام در روز دوم این رویداد برگزار می‌شود.
کشانی تأکید کرد: اصفهان مملو از جوانان با انگیزه و توانمندی است که با خلاقیت و کارآفرینی می‌توانند علاوه بر توسعه فردی زمینه توسعه اقتصادی و فرهنگی استان اصفهان را فراهم کنند و این رویداد تلاش می‌کند که جوانان را به کارآفرینی و ثروت آفرینی از طریق ایده و طرح‌های نوین کسب‌وکار تشویق کند.
 گفتنی است در حاشیه این سمپوزیوم نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و ایران از سال 13974 تاکنون با نمایش 62 تابلو عکس برپاست. این عکس‌ها به همت مرکز اطاعات سازمان ملل متحد در ایران و با همکاری مرکز اسناد تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه تهیه‌شده است.
همچنین نمایشگاهی از استارت آپ‌های جوانان، شرکت‌های دانش‌بنیان و خیریه دستاوردهای جوانان و فعالیت‌های شورای عالی جوانان در قالب 35 غرفه در نگارستان امام خمینی (ره) جنب اتاق بازرگانی اصفهان تا روز پنج‌شنبه برپاست.
چهارمین سمپوزیوم بین‌المللی جوانان و ثروت آفرینی به همت شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی به مدت سه روز تا 27 مهرماه در اصفهان برپاست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید