خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک مدرس کارآفرینی با بیان اینکه از کارآفرینی در کشور حمایت می‌شود ولی باید بیشتر شده تا به جهش بینجامد، گفت: فاصله بین کشورهای توسعه‌یافته تنها با جهش پر خواهد شد و با کار آهسته و لاک‌پشتی نمی‌توان راه به جایی برد. باید مسافت‌های سریع را طی کنیم و قوانین، مجریان و افراد همگی باید جهشی کار کنند.

به گزارش ایسنا، امین اسد صالحی در حاشیه سومین دیدار دورهمی کارآفرینی که به همت مرکز رشد واحدهای فناور جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اولین و بزرگترین شاخصه یک کارآفرین داشتن قدرت ریسک‌پذیری است و اگر نتواند ریسک کند او را نمی‌توان کارآفرین نامید.
وی با بیان اینکه این فرد باید بتواند ریسک و مراتب بعد آن را تحمل کند، افزود: ممکن است محصول او بازار نداشته و یا به فروش نرسد و حتی زیان‌ده باشد برای همین باید جسارت آغاز دوباره را داشته باشد. یک کارآفرین باید اطلاعات کافی داشته باشد و تحقیقاتی انجام دهد که نهایتاً به تولید محصول منجر شود.
این مدرس کارآفرینی متذکر شد: فرد کارآفرین بایدحداقل کار و پشتوانه تحقیقاتی و چندین ایده را داشته باشد تا بهترین گزینه را انتخاب کند. همچنین در مرحله بعد قوانین و مقررات مرتبط با کارش را بداند. در کنار این موارد باید در حوزه‌های مختلف از نظر مشاورین استفاده کند و برای حوزه فن، بازار و نیروی کار از نیروهای متخصص مشورت بگیرد.
صالحی با بیان اینکه از کارآفرینی در کشور حمایت می‌شود ولی باید بیشتر شده تا به جهش بینجامد، گفت: فاصله بین کشورهای توسعه‌یافته تنها با جهش پر خواهد شد و با کار آهسته و لاک‌پشتی نمی‌توان راه به جایی برد. باید مسافت‌های سریع را طی کنیم و قوانین، مجریان و افراد همگی باید جهشی کار کنند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه قوانین مالیاتی، تأمین اجتماعی، کار و صادرات کارآفرینی نباید مشکل وجود داشته باشد، گفت: زمانی که خانه‎ای خریداری می‌شود باید سند آن را داشت و معمولاً کارآفرین این سند را نداشته و برای همین قابلیت کپی‌برداری محصول وجود دارد.
این مدرس کارآفرینی با اشاره به سومین دیدار دورهمی کارآفرینی اظهار کرد: این برنامه‌ها اگر هدف‌دار بوده و جسته و گریخته نباشند کار خوبی است چراکه افراد می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید