خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در حال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارتاپ‎هاست، گفت: در اتاق بازرگانی، استارتاپ‎ها از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ هومن حاجی‌پور با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی مانند جیتکس عملا محل ظهور و تلاقی فناوری و معرفی خلاقیت‌ها و تکنولوژی‌های جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، اظهار کرد: در دهه‌های اخیر تغییرات اساسی در حوزه کسب‌وکار و همچنین علم و صنعت ایجاد شده و عملا خلاقیت و نوآوری جایگزین تولید انبوه و مهندسی‌گرایی شده است.
وی اضافه کرد: در واقع با تغییر پارادایم‎ها بسیاری از مقررات و رفتارها در حوزه کسب‌و‌کار تغییر کرده و قوانین جدیدی جایگزین آن شده است.
معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در دنیای کسب‌وکار مهم‎ترین نقش را نوآوری و خلاقیت ایجاد می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‎های بزرگ صاحب تکنولوژی و برند در دنیا در کنار خود، استارتاپ‎ها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ متوجه حمایت از استارتاپ‎ها شد‌ه‎اند.
وی افزود: در اینجا نقش نهادهایی مثل اتاق بازرگانی بیش از قبل دارای اهمیت است چرا که مسیر را برای فعالیت‌های نوآورانه باز می‎کند.
حاجی‌پور درباره برنامه‎های پارلمان بخش خصوصی در حمایت از استارتاپها گفت: در حال حاضر یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارتاپ‎هاست و در این راستا طی یک فراخوان و پایش از میان 70 استارتاپ، 12 استارت‎آپ را برای حضور در این دوره از برگزاری نمایشگاه انتخاب کردیم.
وی تصریح کرد: در واقع استارتاپ‎ها در اتاق بازرگانی از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
او با تأکید بر اینکه نقش اتاق‌های بازرگانی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات غیر قابل انکار است، ابراز کرد: از میان 12 استارتاپی که از سوی اتاق تهران به این نمایشگاه رفتند، یکی از آنها موفق شد به مرحله نهایی راه پیدا کرده و با بانک بین‌المللی ارتباط خوبی برقرار کند.
حاجی پور همچنین افزود: سرمایه‌گذاران زیادی در اتاق بازرگانی بر روی استارتاپ‎های حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه‌گذاری کرده‎اند و برنامه داریم که استارتاپ‎ها را شناسایی و به سرمایه‌گذاران اتاق معرفی کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید