خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‎افزار ایران از افزایش تعداد استارتاپهای اعزامی به نمایشگاه جیتکس به عنوان یکی از برنامه های اتاق بازرگانی برای سال آینده خبر داد.

به گزارش اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‎افزار ایران، اتاق بازرگانی تهران سال آینده استارتاپهای بیشتری را به نمایشگاه جیتکس می‎ برد تا این کسب و کارهای نوپا، فرصت جذب سرمایه‎گذار و توسعه کسب و کار پیدا کنند.
هومن حاجی پور معاون کسب وکار اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه نمایشگاه جیتکس محل ظهور و تلاقی فناوری و معرفی خلاقیت ها و تکنولوژی های جدید حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، افزود: در دهه های اخیر تغییرات اساسی در حوزه کسب و کار و همچنین علم و صنعت ایجاد شده و عملا خلاقیت و نوآوری جایگزین تولید انبوه و مهندسی گرایی شده است؛ در واقع با تغییر پارادایم‎ها بسیاری از مقررات و رفتارها در حوزه کسب و کار تغییر کرده و قوانین جدیدی جایگزین آن شده است.
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در دنیای کسب و کار، مهم‎ترین نقش را نوآوری و خلاقیت ایجاد می کند، تصریح کرد: در حال حاضر شرکت‎های بزرگ صاحب تکنولوژی و برند در دنیا در کنار خود، استارتا‎پها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ، متوجه حمایت از استارتاپ‎ها شده‎اند.
حاجی پور با اشاره به موضوع حمایت از کسب و کارهای نوپای ایرانی برای حضور در بازارهای بین المللی که با همکاری دولت و اتاق بازرگانی در جریان است، گفت: در نمایشگاه امسال جیتکس بخشی به عنوان سالن startup movement برای شرکت های حاضر در نمایشگاه ایجاد شد تا به صورت مستقیم با جوانان خلاق و صاحب ایده از ۴۰ کشور جهان آشنا شوند و در کمترین زمان به طرح ها و ایده های جدید این افراد دست پیدا کنند.
سرپرست هیات اعزامی به جیتکس ۲۰۱۷ با اشاره به برنامه حمایتی اتاق بازرگانی از استارتاپها گفت: درراستای حمایت از استارتاپ‎ها، طی یک فراخوان و پایش از میان ۷۰ استارتاپ، ۱۲ استارتاپ را برای برای حضور در این دوره از برگزاری نمایشگاه جیتکس، انتخاب کردیم.
وی با تاکید براینکه استارتاپها و کسب و کارهای نوپا ‎از مرحله ایده تا تجاری‎سازی مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: سرمایه گذاران زیادی در اتاق بازرگانی روی استارتاپهای حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کرده‎اند و در برنامه داریم که استارتاپ‎های فعال در این حوزه ها را شناسایی کرده و به سرمایه گذاران اتاق بازرگانی معرفی کنیم.
معاون اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد: شمار استارتاپهای اعزامی به نمایشگاه جیتکس در سال آینده افزایش می یابد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید