خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس مرکز علمی کاربردی فرش ایران با بیان اینکه ایده‌تاب‌ها حلقه اتصال بین دانشگاه و صنعت خواهند بود، گفت: تلاش داریم با برگزاری ایده تاب ها بتوانیم این ارتباط را قوی سازیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید لندران صبح یکشنبه در ایده تاب نساجی و فرش دانشگاه علمی و کابردی فرش ایران اظهار داشت: ایده تاب محلی برای اشتراک گذاری تجربیات و خلاقیت‌های مورد علاقه و شوق برانگیز و نقطه نظرات منحصر به فرد است.
وی با بیان اینکه ایده تاب رویدادی است که در آن به افراد فرصت داده می‌شود تا در فضایی مناسب ایده‌های نوآورانه خود را بیان کنند، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی این ایده تاب‌ها ادامه یابد تا شاهد بروز استعدادهای بهتری باشیم.
رئیس مرکز علمی کاربردی فرش ایران ادامه داد: ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی از اهداف ایده تاب ها است.
وی افزود: این برنامه باعث می‌شود تا افراد توان ارائه ایده‌های خود را تقویت کنند و با شکستن سد محافظه‌کاری در راستای توسعه نقش علمی کاربردی تاثیر بسزایی داشته باشند.
لندران با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی حامی دانشجویان سراسر کشور برای ایجاد فضاهای کسب و کار است، ابراز داشت: این امر با توجه به نقش داوری و تبدیل ایده به ثروت با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی فرش ایران قرار گرفته است.
وی رشد و توسعه صنعت نساجی را از جمله اهداف فعالیت دانشگاه علمی کاربردی فرش ایران عنوان کرد و گفت: این دانشگاه در نظر دارد با تربیت دانشجویانی که به صورت عملی در کنار اساتید مجرب آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند به جامعه صنعت نساجی تزریق کند تا شاهد تحولات عظیمی در این عرصه باشیم.
لندران افزود: امیدواریم با همکاری ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی این ایده تاب‌ها ادامه یابد تا شاهد بروز استعدادهای بهتری باشیم.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال ایده به ایده تاب نساجی و فرش دانشگاه علمی و کابردی فرش ایران ۱۵ مهر ماه اعلام شده بود، ابراز داشت: برای این ایده تاب ۷۰ ایده ارسال شد که از این تعداد ۱۶ ایده به عنوان ایده برتر انتخاب شدند.
رئیس مرکز علمی کاربردی فرش ایران با بیان اینکه برای نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: به نفرات چهار تا شانزدهم نیز کارت هدیه اهدا می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید