خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد: پس از 11 سال حکم استقلال صندوق کارآفرینی جنوب کرمان ابلاغ شد.

به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر افزود: صندوق کارآفرینی امید برای اولین بار سال 1385 با نام صندوق مهر امام رضا (ع) در جیرفت فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه نام این صندوق تغییر کرد.
وی ادامه داد: پس از پیگیری های مکرر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی حکم استقلال صندوق کارآفرینی جنوب کرمان ابلاغ شد.
وی به بازدیدهای خود از مناطق محروم اشاره کرد و گفت: بیشترین خواسته مردم دریافت تسهیلات برای ازدواج و اشتغالزایی است که با توجه به حجم زیاد مراجعات صندوق کارآفرینی جوابگوی نیاز مردم نیست لذا پیگیری برای استقلال این صندوق در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال گفت: یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی توجه به اقتصاد خرد است و در این زمینه باید به طرح های کوچک توجه ویژه ای شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: استقلال صندوق کارآفرینی امید جنوب کرمان کمک خوبی به تحقق شعار سال جاری و رشد و شکوفایی این منطقه می کند.
وی بیان کرد: با ارائه تسهیلات در بخش اشتغال و ازدواج گره زیادی از مشکلات مردم باز می شود که این خدمتی ماندگار برای مردم منطقه جنوب کرمان است.
کمالی پور تصریح کرد: منطقه جنوب کرمان از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، منوجان، قلعه گنج، فاریاب و رودبارجنوب با جمعیت یک میلیون نفری تشکیل شده است و استقلال صندوق کارآفرینی جنوب کرمان یکی از نیازهای مهم منطقه بود که با حمایت دولت دوازدهم محقق شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید