خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شک نداشته باشید آنچه جریان نقدینگی را در اصفهان به وجود آورد همچون صنایع فولاد در آینده نزدیک افول خواهد کرد و شهری که به عنوان دومین شهر کارآفرین محسوب می‌شود با افت شدید درآمدها روبرو خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کوروش خسروی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: حدود صدسال پیش شهر گریلند جزء 60 شهر اول آمریکا بود و سیاست مدارهای زیادی را به جامعه ارائه داد، اما به مرور زمان با ازبین رفتن صنایع این شهر، رتبه آن افول کرد. شاید 15 سال پیش هم اگر کسی می‌گفت زاینده رود خشک می‌شود به او می‌خندیدند، اما امروز این اتفاق رخ داد و این واقعیتی است که در برابر ما قرار دارد.
وی افزود: شک نداشته باشیم صنایع، جریان نقدینگی را در شهر رونق می‌بخشند اما در آینده‌ای نه چندان دور به دلیل وضعیت زاینده رود دچار افول می‌شوند بنابراین همانطور که شاهد قطع شدن جریان آب هستیم، شاهد کاهش جریان نقدینگی نیز خواهیم بود و شهری که به عنوان دومین شهر کارآفرین محسوب می‌شود با افت شدید درآمدها روبرو خواهد شد.
این عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه عمده این صنایع سنگ و فولاد که در اصفهان فعال هستند آلاینده محیط زیست و محدود به آب هستند و کشورهای دیگری چون چین با تولید انبوه این صنایع را دچار مشکل خواهند کرد، ادامه داد: اگر به این مساله توجه نکنیم در آینده نزدیک با بحران‌های اجتماعی و سیاسی در این عرصه روبرو خواهیم شد. چراکه افت درآمد همچون خشکی زاینده رود تبعات اجتماعی در پی خواهد داشت.
خسروی تصریح کرد: اگر مدعی مدیریت واحد شهری هستیم باید به این مسائل ورود پیدا کنیم و رصد شاخص‌های اقتصادی شهر را مدام در دستور کار داشته باشیم و نظر مسئولان و مدیران شهری را به این موضوع جلب و فرصت‌های جدید درآمدی را شناسایی و ایجاد کنیم تا با مشکلات عدیده در این زمینه مواجه نشویم. چراکه شهرداری مهمترین نهادی است که از افت جریان نقدینگی در شهر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ضرر می‌بیند.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا نحوه استفاده از انرژی خورشیدی در مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر در دست بررسی است در حالی که حدود 1400 میلیارد تومان برای خرید گاز صرف شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید