خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت‌های صنایع دستی در استان بالا است، گفت: یکی از کارآفرینان این حوزه از سال ۲۰۰۸ تاکنون موفق به کسب شش لوح تقدیر بین‌المللی و ۲۵ لوح تقدیر داخلی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن ضیایی اظهار داشت: ناصر رهسپار کارآفرین هرمزگانی در حوزه صنایع دستی است که هم اکنون نیز در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی قونیه ترکیه در کنار 120 هنرمند از دیگر کشورهای جهان شرکت کرده است.
وی با بیان اینکه این بیستمین نمایشگاه خارجی است که این کارآفرین شرکت کرده، بیان داشت: نمایشگاه صنایع دستی قونیه در ترکیه از 21 مهرماه برپا شده و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.
مدیرکل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری هرمزگان گفت: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی هرمزگان شامل حصیربافی، لباس‌های محلی و رودوزی‌های سنتی به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته است.
وی با اشاره به ثبت 270 شرکت تعاونی تولید محصولات صنایع دستی در استان، خاطرنشان کرد: از این شمار بیش از 50 شرکت فعالیت دائمی و مستمر دارند و حدود 64 هزار نفر از این راه امرار معاش می کنند.
ضیایی تصریح کرد: شهرستان‌های بندرلنگه، میناب و سیریک از مهمترین قطب های تولید و صادرات صنایع دستی هرمزگان محسوب می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید