خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نمایشگاه صنایع فرهنگی و خلاق و رویداد استارتاپی صفاتک(کارآفرینی در صنایع فرهنگی و خلاق ) از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر «جعفر محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه به همت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی(ستفا) و با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی هم‌زمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز از 22 تا 24 آبان‌ماه سال جاری در زون صنایع خلاق و فرهنگی در قالب نمایشگاه ربع رشیدی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز اجرا می‌شود.
وی افزود: رویداد کارآفرینی به طور ترویجی و با رویکرد آموزشی است که در جریان آن دانشجویان، افراد علاقه‌مند، صاحب ایده در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی گرد هم جمع می‌شوند و با اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی کردن یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل می‌آموزند.
 وی اظهار کرد: در ادامه با مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه می‌دهند و از طرفی مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، گرافیک، رایانه و کارآفرینی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر در ارائه ایده، ارزیابی، داوری و معرفی می‌شوند.
محسنی یادآور شد: از محورهای این رویداد می‌توان به گردشگری با نگاه ویژه به تبریز 2018، صنایع‌دستی(طراحی، اجرا، توزیع، بازاریابی و بسته‌بندی)، رسانه‌های جدید(انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، محتواهای دیجیتالی، نرم‌افزارها) و شهرسازی و معماری اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: صدور گواهی حضور در رویداد برای همه شرکت‌کنندگان، اهدایای جوایز به تیم‌های اول، دوم و سوم، امکان استقرار استارتاپ‌های برتر در مرکز رشد جهاد دانشگاهی، معرفی سرمایه‌گذار برای طرح‌های کسب وکار برتر، برگزاری کارگاه‌های تکمیلی مرتبط قبل و بعد از رویداد و نیز ارائه مشاوره‌های لازم جهت راه‌اندازی کسب وکار در عمل از مزایای شرکت در این رویداد است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید