خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست صندوق کارآفرینی امید در آذربایجان غربی از پرداخت 482 میلیارد و 600 میلیون ریال وام در قالب 2 هزار و 726 فقره تسهیلات ازدواج، اشتغال و وام ضروری در استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا آخوندزاده با اعلام این خبر، افزود: از این تعداد 24 میلیارد و 400 میلیون ریال در قالب 236 فقره وام ازدواج، 214 میلیارد ریال در قالب 958 فقره در بخش سپرده های مردمی و 236 میلیارد ریال در قالب یکهزار و 365 فقره تسهیلات اشتغال ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه وام ضروری از جمله وام های اختصاصی در سفر رئیس جمهوری به این استان است، اضافه کرد: در نیمه نخست سال جاری 167 فقره تسهیلات به مبلغ هفت میلیارد و 820 میلیون ریال در این حوزه پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه وام های اشتغال زایی پرداخت شده این صندوق برای یکهزار و 797 نفر اشتغالزایی کرده است، اظهار کرد: 354 فقره در بخش اشتغال زایی خانگی، 859 فقره در بخش خویش فرمایی با اشتغال یک هزار و 31 نفر، 60 فقره تسهیلات کارفرمایی با اشتغال 240 نفر، 16 فقره تسهیلات پشتیبانی با اشتغالزایی 96 نفر برای متقاضیان استان پرداخت شده است.
سرپرست صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غرب با اشاره به مبالغ وام‌های پرداختی گفت: بیشتز وام های پرداختی این صندق در بخش اشتغال بوده که برای مشاغل خود اشتغالی 300 میلیون ریال، برای مشاغل خانگی 100 میلیون ریال و برای مشاغل کارفرمایی یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد پرداخت می شود.
آخوندزاده با اشاره به فعالیت صندوق کارآفرینی امید در سطح استان افزود: تمامی شهرستان‌های استان به جز شهرستان شوط دارای شعبات این صندوق است.
وی با اشاره به برنامه‌ها و اهداف این صندوق افزود: احرای طرح های روستای بدون بیکار، هر روستا یک طرح، خود اشتغالی، بومی گردی در روستاهای استان برای استفاده از جاذبه های گردشگری و افزایش امرار و معاش روستاییان از اهم اهداف این صندوق است تا بتواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و توسعه حاشیه نشینی جلوگیری کند.
به گزارش ایرنا صندوق کارآفرینی امید، بر اساس رویکرد جدید حمایت ازکسب و کارهای خرد بازارمحور با روش تامین مالی خرد، وظایف مهم و مغفول مانده ای را در زنجیره حمایت های دولتی از تولید در بخش خصوصی بر عهده خواهد داشت. برای تببین این نقش، لازم است با نگاهی گذرا به تلاش های همسو با تاسیس چنین نهادهایی در کشورهای همگن و روبه توسعه پرداخته شود.
هدف صندوق کارآفرینی امید تجهیز سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط و توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای IT محور؛ بر اساس شیوه های جهانی شبکه سازی کسب و کارهای بازارمحور نظیر خوشه ها و زنجیره های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی می باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید