خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل معتقد است مهم‌ترین مانع توسعه سرمایه‌گذاری در این استان، نوع نگاه فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف خدادادی ظهر سه‌شنبه در خصوص رفع موانع سرمایه گذاری در اردبیل تصریح کرد: متأسفانه باوجود تأکید مکرر بر اهمیت سرمایه‌گذاری همچنان برخی شهروندان و مسئولان نگاه منفی نسبت به سرمایه‌گذار دارند.
وی افزود: این نگاه موجب شده در برخی مواقع علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری با دیدن فرهنگ رایج استان را ترک کرده و تمایلی برای تداوم حضور نداشته باشد.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان متذکر شد: به دلیل محدودیت‌های مالی دولت برای رفع مشکل بیکاری ما نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم و تمامی نهادها باید دست به دست هم دهند تا نگاه به سرمایه‌گذاری مثبت باشد.
خدادادی تأکید کرد: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در استان از سال ۹۳ کمیته حمایت قضایی تأسیس شده و تاکنون مشکلات ۲۵۶ واحد تولیدی را بررسی کردیم.
وی متذکر شد: عمده دلیل بروز مشکل برای سرمایه‌گذاران چنانکه ذکر شد نوع نگاه فرهنگی است و در برخی مواقع عدم همکاری از سوی ادارات مشاهده می‌شود.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با اذعان به اینکه یکی از آسیب‌های جدی اجتماعی در استان بیکاری است، اضافه کرد: برای رفع بیکاری نیازمند جذب سرمایه‌گذاران هستیم.
به گفته خدادادی با رونق تولید و کارآفرینی از میزان بیکاری کاسته می‌شود و با این وجود میزان جذب سرمایه‌گذاری در استان ضعیف است.
وی تأکید کرد: نرخ بیکاری بیش از ۱۵ درصد در استان قابل قبول نیست و در مقایسه با میانگین نرخ بیکاری در کشور که ۱۲ درصد است، بیکاری در اردبیل بیش از میانگین کشوری است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید