خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد از تشکیل انجمن حمایت از ایده های نو و کارآفرین به‌منظور بهره گیری از ظرفیت های نسل جوان در شهرستان نجف آباد خبر داد و گفت: بزودی این انجمن فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایرنا، احمد رضا جعفرزاده روز چهارشنبه در جلسه معرفی این انجمن افزود: کار مطالعه و تحقیق درباره این انجمن با تلاش افراد متخصص و با تجربه در مدت دو سال با هدف شناسایی و حمایت از ایده های نو، خلاق و کارآفرین نخبگان، جوانان، دانش آموختگان و متخصصان در رشته های مختلف انجام شده است.
وی، هدف از تشکیل این انجمن را جمع آوری ایده های نو و کارآفرین و استفاده از آن در گسترش و توسعه صنعت و اقتصاد و ایجاد اشتغال و کارآفرینی و فعال کردن مراکز صنعتی در همه زمینه ها عنوان کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی در زمینه های مختلف و حمایت از ایده های نو و پتانسیل جوانان شهرستان از دیگر اهداف این انجمن است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد بیان داشت: انجمن حمایت از ایده های نو و کارآفرین نجف آباد اولین انجمن در کل کشور است که با سبک و روش جدید تشکیل شده است.
وی افزود: زمانی که ما به ظرفیت های نسل جوان اعتماد و از آنها استفاده کردیم در زمینه های گوناگون پیشرفت های چشمگیر داشتم و این خود یکی از مصادیق بارز عمل به فرامین مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است.
جعفرزاده گفت: شهرستان نجف آباد با تقدیم بیش از دو هزار و 500 شهید در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم علاوه براینکه در فرهنگ ایثار و شهادت پیشروست با داشتن 12 شهرک، ناحیه و منطقه صنعتی و استقرار بیش از یکهزار واحد صنعتی و داشتن حدود 30 درصد از صنایع استان و اشتغال بالغ بر 45 هزار نفر در این واحدها، در بخش صنعت نیز جایگاه خاصی دارد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد افزود: همچنین این شهرستان با داشتن 10 مرکز آموزش عالی، بیش از 40 هزار دانشجو و بیش از 13 هزار واحد صنفی، بعنوان قطب اقتصادی، صنعتی و آموزشی استان محسوب می شود.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
جلسه معرفی انجمن حمایت از ایده های نو و کارآفرین با حضور اعضای هیات موسس آن در خانه صنعت و معدن نجف آباد برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید