خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دومین جشنواره ایدۀ سبزکوه به همت بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پديده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش‌بنیان آذر ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ دومين دوره «جشنواره ايدۀ سبزكوه» با شعار هدایت، مهارت و حمایت، توليد و اشتغال، با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در دو بخش اختصاصي «بحران آب، گردشگری، فناوري اطلاعات و ارتباطات، رسانه ملی و فضای مجازی» و بخش عمومی «كشاورزی و محيط‌زيست، مديريت و برنامه‌ريزی، علوم‌پايه و فنی مهندسی، مديريت شهری، علوم انسانی و علو پزشكی» و در دو ردۀ آزاد و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.
ايده‌هاي برتر دانش‌آموزی در هفته پژوهش و فناوری معرفی و اعلام نتايج‌نهايی جشنواره در هفته فجر است و همچنين برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار می‌شوند.
لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند از تاريخ یکم تا سی‌ام آبان‌ماه 96 فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایدۀ سبزكوه به نشانی sabzkoohchb.ir ايده‌های خود را در سامانه ثبت كنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید