خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از برگزاری همایش بازار سرمایه و بورس در همدان خبر داد و گفت: اقتصاد امروز کشور و استان بانک محور است ولی سعی می‌کنیم تا بازار سرمایه نیز نقش خود را به خوبی ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید ناصر محمودی پیش از ظهر امروز در همایش و نمایشگاه اقتصاد و سرمایه که با حضور استاندار همدان و مسئولان برگزار شد اظهار داشت: این همایش و نمایشگاه را به عنوان ابتکاری از استان همدان برای دومین سال متوالی داریم و ایده متعلق به جوانان استان از بخش دولتی و خصوصی است که کارهای مطالعاتی آن از دو سال گذشته آغاز شد.
وی بیان کرد: قرار بود تا این همایش و نمایشگاه به صورت مجزا در 28 و 29 مهرماه برگزار شود که با ایده نمایشگاه الکامپ همخوانی داشت و قرار شد تا برنامه به صورت هم پوشانی با الکامپ برگزار شود.
محمودی با تأکید بر اینکه باید توجه به اقتصاد مقاومتی و داخل را در برنامه‌های خود داشته باشیم عنوان کرد: سعی داریم تا از سیاست‌های ابلاغی استفاده و توانمندسارزی خلاق بخش خصوصی استفاده و توسعه فضای کسب و کار را در دستور کار قرار دهیم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به نقش این نمایشگاه و همایش در همدان گفت: با توجه به نامگذاری سال 96 یکی از پیش نیازهای رونق تولید و بهبود وضعیت اشتغال، استفاده از ظرفیت بازار سرمایه، پول و بیمه است.
محمودی افزود: توسعه بازارهای پولی به افزایش آگاهی نیاز دارد که این نمایشگاه با رویکرد بانکداری، بورس، بیمه، سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال با مشارکت استانداری همدان، سازمان بورس، بانکهای دولتی و خصوصی، سرپرستی بیمه ها، اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مالیات، گمرک و برخی ادارت کل و سازمان ها، صنعتگران و تولیدکنندگان در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه، همایش‌ها و استارت آپ‌ها در دستور کار این سازمان قرار گرفته که این نمایشگاه به همت اقتصاد و دارایی استان با مشارکت استانداری همدان، بیمه‌ها، بانک، بورس، مالیات، گمرک، صنعتگران و تولیدکنندگان به منظور ارتقای بخش خصوصی و ایجاد زمینه توسعه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار برگزار شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اعلام اینکه ارتقای رتبه کسب و کار استان همدان از 24 به 11انجام گرفت گفت: ارائه مشوق‌های سرمایه گذاری در این سازمان انجام می‌شود تا به عنوان بخش دولتی تسهیل گر امور باشیم و شرایط را برای بخش خصوصی نیز فراهم و عملیاتی کنیم.
محمودی اظهار داشت: دستورالعمل استقرار و توسعه مرکز پایش کسب و کار به استانها ابلاغ شده که امسال در همدان دو جلسه در این راستا برگزار و نسبت به سایر استانها پیش‌تر هستیم.
وی با بیان اینکه برگزاری همایش بازار سرمایه و بورس را در برنامه ریزی‌های خود داریم عنوان کرد: این همایش در نظر دارد تا کمتر به بانک‌های دولتی و خصوصی متکی باشیم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تصریح کرد: متأسفانه اقتصاد امروز کشور و به تبع آن استان ما بانک محور است ولی سعی می کنیم تا بازار سرمایه نقش خود را به خوبی پیدا و ایفا کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید