خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنوارۀ «کارآفرین‌شو2017» از ویژه برنامه‌های «مشهد شهر استارت‌آپی» آذرماه در دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ جشنوارۀ «کارآفرین‌شو2017» از ویژه برنامه‌های «مشهد شهر استارت‌آپی» با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
این جشنوارۀ بین‌المللی، اولین گردهمایی صاحبان ایده، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران، دیپلمات‌ها و کارآفرینان از کشور هایECO، اسلامی و منطقه در مشهد مقدس تحت برنامه +ScienceTech به عنوان یک مدل جدید برای راه‌اندازی و توسعۀ کسب‌وکار بین‌المللی دانش‌بنیان برنامه‌ریزی شده است.
هدف اصلی این سمینار، داشتن جذابیت و سودآوری برای صاحبان ایده، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، استارت‌آپ‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران ایرانی و بین‌المللی در حوزۀ کارآفرینی است که منجر به تیم‌سازی بین‌المللی و ایجاد استارت‌آپ‌های چندملیتی و بین رشته‌ای می‌شود.
«کارآفرین‌شو2017» در سه بخش اصلی «استارت‌آپ‌ها»، «صاحبان ایده» و «شرکت‌ها» در روزهای 16 و 17 آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.  
لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانۀ بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی به نشانی razavi.bmn.ir مراجعه و ایده‌های خود را در بخش‌های مذکور تا بیستم آبان‌ماه به نشانی karafarinshow.com ارسال کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید